کمک ۱۱میلیاردی یزدیها در طرح احسان حسینی

no-thumbs

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره) یزد گفت: مردم مومن این استان امسال بیش از 11میلیاردریال در قالب طرح احسان حسینی کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) سید جلال حسینی اظهار کرد: این مبلغ در ماه محرم و ایام سوگواری سید سالار شهیدان در قالب نذورات توسط افراد خیر پرداخت شده است .

وی افزود : این میزان نذورات جمع آوری و در قالب غذای گرم و بخشی هم جیره خشک در دو هزار مسجد، حسینه و تکیه این استان درایام دهه محرم توزیع شده است.
حسینی بابیان اینکه طرح احسان حسینی به منظور فرهنگ سازی و تغییر نگرش خیرین و نیکوکاران اجرا شد، خاطرنشان کرد : اجرای این طرح هدایت نذورات و کمک های مردمی در جهت رفع نیاز ایتام و نیازمندان واقعی جامعه است.
این مسوول ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار این استان همچنین ۵۸۵ نفر حامی از ۵۹۷ نفر از فرزندان ایتام ومحسنین در قالب طرح اکرام وشفا و محسنین با اهدا ماهیانه مبلغ دومیلیارد ریال در این طرح مشارکت کردند.
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان یزد اضافه کرد: هم اکنون ۴۰ هزار نفر جمعیت استان در قالب ۲۵ هزار ۵۰۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..