محمدرضا تابش عنوان کرد:

اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل از کاندیداتوری”حسن خمینی”در خبرگان استقبال می‌کنند

یک عضو اصلاح‌طلب مجلس معتقد است؛ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل از کاندیداتوری حسن خمینی در خبرگان استقبال می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان دیدگاه خود را مبنی بر احتمال ورود "سیدحسن خمینی" به عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در گفتگو با خبرنگار مجلس  گروه سیاسیباشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد.

 
وی افزود: معتقدم ورود برادران خمینی به عرصه انتخابات با توجه به محبوبیتی که این افراد نزد مردم دارند، می‌تواند به شور انتخاباتی بیانجامد تا در عین حال ما یک مجلس تخصصی و جوانگرا داشته باشیم.
 
 ورود چهره‌هایی چون حسن خمینی در عرصه انتخابات مجلس خبرگان ضروری است
 
یک عضو اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس خبرگان رهبری شخصیت‌های برجسته‌ای حاضر هستند، ادامه داد: در حال حاضر نیز افراد محترمی در مجلس خبرگان فعالیت می‌کنند اما هرچه از این نوع افراد (برادران خمینی) در مجلس خبرگان داشته باشیم، بدون شک این مجلس کارآمدتر و به روز تر خواهد بود و حتی این امر می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های مجلس خبرگان موثر باشد.
 
تابش تاکید کرد: معتقدم ورود افرادی چون آقایان خمینی و همچنین امثال چهره‌هایی چون خمینی به عرصه انتخابات مجلس خبرگان، ضرورت دارد.
 

عضو اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شرایط ورود سیدحسن خمینی به عرصه انتخابات مجلس خبرگان مهیاست، گفت: معتقدم دو جناح سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا؛ البته اصولگرایان معتدل از حضور سیدحسن خمینی در عرصه انتخابات مجلس خبرگان استقبال خواهند کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..