ضرورت ساخت ایستگاه سی.ان.جی در بخش بهمن

no-thumbs

بخشدار بهمن از نیاز این بخش به ایستگاه سی.ان.جی برای تامین نیاز خودروهای گازسوز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  به نقل از همشهری «علی‌اکبر اسحاقی» افزود: فاصله برخی از روستاهای این بخش تا مرکز شهرستان بیش از ۳۵ کیلومتر است و با طی مسافت رفت و برگشتی تا ایستگاه سی.ان.جی ابرکوه، سوخت گاز خودروها تمام می‌شود.
وی ادامه داد: قرار بود که یک پمپ از ایستگاه سی.ان.جی ابرکوه در بخش بهمن نصب شود اما به دلیل بدهی به شرکت سازنده و نصب کننده پمپ، امکان جابه‌جایی پمپ به بخش وجود ندارد. این مسئول افزود: تا زمانی که مطالبات پیمانکار پرداخت نشود، قرار نیست که پمپ به بخش بهمن منتقل شود؛ از این رو لازم است که برای تامین نیاز مردم تدبیر دیگری اندیشیده شود.
اسحاقی گفت: لازم است که پیمانکار برای جداکردن و نصب مجدد پمپ اقدام کند و تا زمانی که مطالبات پیمانکار پرداخت نشود، این امکان میسر نمی‌شود.
وی درباره نیاز این بخش به ایستگاه سی.ان.جی نیز گفت: ابرکوه دارای یک ایستگاه سی.ان.جی و یک پمپ مجزا کنار پمپ بنزین است؛ اما به هر صورت باید برای تامین نیاز بخش بهمن اقدام شود. وی مسافت طولانی را اصلی‌ترین دلیل برای ساخت ایستگاه سی.ان.جی در بخش بهمن عنوان کرد و افزود: مردم در حال حاضر برای تامین سوخت خودروهای گازسوز با مشکلات زیادی مواجه هستند.

بخش نظردهی بسته شده است..