شاید یزد؛شایدرقابت با تابش

زمزمه های حضور”معاون وزیر علوم دولت احمدی نژاد “در انتخابات مجلس

زمزمه های حضور"غلامرضا خواجه سروی"بعنوان یکی از گزینه های احتمالی جناح اصولگرا یزد در انتخابات پیش روی مجلس در اسفند ماه سال جاری شنیده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، رایزنی های گسترده ای برای انتخاب کاندیدا برای حضور در بهارستان توسط جناح های مختلف در حال انجام است. تابناک یزد هر روز اخبار مختلفی از این رویداد مهم سیاسی منتشر خواهد کرد.


در این راستا گفته می شود،"غلامرضا خواجه سروی"بعنوان یکی از کاندیدهای مورد نظر از حوزه انتخابیه یزدو اشکذر واردرقایت انتخابات مجلس می شود.

این در حالی است که چند وقت پیش گفته می شد وی قرار است از حوزه انتخابیه اردکان وارد گود انتخابات شود و با تابش نماینده اصلاح طلب وکنونی اردکان رقابت نماید.

خواجه سروی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در دولت دهم متولد یزد است که کارشناس ارشد علوم سیاسی و معارف اسلامی می باشد و این مقطع را با ارائه پایان نامه ای با عنوان تعارض جناح‌ های سیاسی در دوره اول مجلس شورای اسلامی گذرانده و دکتری تخصصی علوم‌ سیاسی خود را در گرایش اندیشه سیاسی با دفاع از پایان ‌نامه "رقابت و ثبات در نظام ‌های سیاسی؛ مطالعه موردی جمهوری اسلامی ایران" در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه امام صادق (ع) اخذ کرده است.

عضویت در هیئت علمی دفتر برنامه ‌ریزی اجتماعی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوابق خواجه سروی به شمار می رود. خواجه سروی مدیر کلی دفتر برنامه‌ ریزی و مطالعات فرهنگی را در سوابق مدیریتی خود دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..