یادواره شهدای مدافع حرم در مهریز

no-thumbs

یادواره شهدای مدافع حرم همزمان با رزمایش مدافع حرم سردار شهید محمدعلی الله دادی در اردوگاه قدس شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) در این مراسم که در حسینیه اردوگاه برگزار شد حجه الاسلام حسینی کوهستانی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سرور وسالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و عرض خسته نباشید وتشکر از حضور حداکثری بسیجیان در این رزمایش ، سخنانی در خصوص حمایت ملت ودولت ایران از جبهه مقاومت بیان نمود.

حجه الاسلام حسینی گفت: دلیل اینکه ما از جبهه مقاومت حمایت های مالی و جانی میکنیم ین است که به فرموده خداوند کریم در قرآن هرجاکه مستضعفی باشد و ظالمی براو حکومت کند وظیفه مسلمانان است از او حمایت کنند. لذا به همین دلیل مرز های ما مرز جغرافیایی محسوب نمی شود بلکه مرز های ما مرز های اسلامی است وهر جا که ظلمی بر مستضعفی وارد شود می بایست از آن دفاع کنیم.

وی در ادامه به ۴ فتوای آیت الله سیدمحمدکاظم طباطبایی یزدی از علمای برجسته و از مراجع تلقید معاصر اشاره کرد که ایشان در ۴ مورد فتوای جهاد دادند ۲ مورد آن داخلی(یکی در خراسان و دیگری در شمال غرب ایران ) و ۲ مورد نیز مربوط به خارج از کشور می شود(لیبی که پرتقالی ها به آن حمله کردندو دیگری در عراق)،فتوای جهاد دادند.

رئیس سازمان تبلیغات اسالمی استان یزد در ادامه به بررسی شبهات در مورد کمک ایران به جبههمقاومت اشاره کرد و گفت : وظیفه شرعی و اخلاقی ما است که از جبهه مقاومت براساس آموزه های دینی و قرآنی حمایت کنیم.چه شیعه باشند چه اهل سنت.

وی در ادامه به حدیثی از امام علی (ع) در مورد راه های شناخت خدا اشاره کرد و گفت: از منظر حضرت علی(ع) فرد خدا شناس دارای سه ویِگی است ۱- دارای بصیرت دینی و سیاسی و اعتقادی باشد ۲- در همه امور صبر داشت باشد ۳- مواضع حق را بشناسد و در شناسایی آن کوشا باشد.

حجه الاسلام حسینی کوهستانی همچنین به مسائل و مشکلات به وجود آمده توسط شیطان بزرگ آمریکا و تجهیز و تقویت گروه کودک کش داعش با استفاده از اموال و سرمایه های شاهزاده های فاسد و کودک کش سعودی و وهابی اشاره کرد و به اقتدار ایران و مسلمین جهان بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در مورد حادثه منا پرداخت و علت آن را همچنان که محرز و مشخص است بی کفایتی و بی لیاقتی آل سعود خائن برشمرد.

از دیگر برنامه های این مراسم عزاداری به مناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران باوفایش اشاره کرد که با مداحی برادر حسینی اجرا شد و همچنین به پیاده روی و رزم بانه که همراه بود با برگزار کلاس تخمین مسافت در شب و نحوه مقابله با کمین و ضد کمین در منطقه عملیاتی اشاره کرد.

تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..