یادواره شهدای دانش‌آموز در یزد برگزار شد

no-thumbs

یادواره شهدای دانش‌آموز با حضور پرشور دانش‌آموزان و اقشار مختلف جامعه در جوار شهدای گمنام تکیه امیرچخماق یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) یادواره شهدای دانش‌آموز با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان و اقشار مختلف جامعه در جوار شهدای گمنام تکیه امیرچخماق یزد برگزار شد.

عظیم ابراهیم‌پور در مراسم یادواره شهدای دانش آموز استان یزد با بیان اینکه شهدا با دست خالی و اعتقاد عالی در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند، اظهار داشت: شهدا به عنوان ناجیان فرهنگ در جامعه اسلامی، هیچ‌گاه دست از تبعیت امام خیمنی(ره) بر نداشتند.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا(ص) با اشاره به ضرورت وجود بصیرت در جامعه گفت : شهدا با اعتقاد کامل به رهبری امام خمینی (ره) و پیروی از رهبر انقلاب، ایستادگی در برابر دشمنان به ویژه متجاوزان را مهمترین وظیفه خود دانستند.

سرهنگ محمد اسلامی هم در حاشیه یادواره شهدای دانش آموز استان یزد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه دانش آموزان نقش مهمی در پیروزی انقلاب علیه استکبار جهانی داشتند، اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدای دانش آموز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان نسل جدید است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد با اشاره به ضرورت تبیین اهداف انقلاب و نظام اسلامی برای جوانان به ویژه دانش‌آموزان نسل جدید گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی در برابر استکبار جهانی، ملاک مناسبی برای مسئولان و دست اندرکاران عصر امروز نظام اسلامی ایران است.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..