بانوان گیلان مغلوب نماینده یزد شدند

no-thumbs

تیم‌های هفت سنگ بانوان یزد، اصفهان و خراسان رضوی توانستند در روز نخست لیگ بانوان ایران، برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،روز نخست مسابقات هفت سنگ لیگ بانوان کشور امروز درحالی در یزد آغاز شد که در این دوره از مسابقات، نمایندگان استان‌های یزد، قزوین، خراسان رضوی، البرز، گیلان و اصفهان حضور دارند.

در روز نخست این دیدارها، بانوان هفت سنگ باز یزد برابر نماینده گیلان قرار گرفتند که توانستند در این دیدار، با نتیجه ۶۹ بر ۴۶ به برتری برسند و نخستین شکست را در پرونده گیلان به ثبت برسانند.

تیم‌های اصفهان و خراسان رضوی هم دیگر دیدار این روز از مسابقات را انجام دادند که نتیجه این بازی ۵۳ بر ۴۴ به سود خراسان رضوی به پایان رسید.

در دیگر دیدار این روز، تیم‌های اصفهان و گیلان برابر هم قرار گرفتند که اصفهان با ثبت نخستین پیروزی خود در دور برگشت این مسابقات، دومین شکست را به حریف گیلانی خود تحمیل کرد.

مسابقات دور برگشت لیگ هفت سنگ بانوان کشور تا فردا عصر در یزد پیگیری می‌شود و در این دوره از مسابقات، تیم‌های شرکت کننده برابر حریفان خود قرار می‌گیرند.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..