کمپین حمایت از قربانیان منا در یزد

no-thumbs

رئیس حوزه هنری یزد از مردم و هنرمندان یزدی دعوت کرد به کمپین میلیونی امضا برای همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه منا به عنوان سند درخواست رسمی از سازمان ملل برای دخالت در افشای این فاجعه بپیوندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) محمدصادق کوچک‌زاده با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «حادثه منا به هیچ وجه نباید فراموش شود و باید تا سال‌ها در مجامع جهانی مطرح شود و نقطه آماج این حرکت نیز باید دولت‌های غربی و سازمان‌های مدعی حقوق بشر باشند»، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و آحاد جامعه به ویژه هنرمندان باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند و اجازه ندهند این فاجعه عظیم به فراموشی سپرده شود.

وی با بیان اینکه کمپین میلیونی امضا برای همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه منا و ارسال به عنوان سند درخواست رسمی از سازمان ملل برای دخالت در افشای این فاجعه راه‌اندازی شده است، افزود: هنرمندان و قشرهای مختلف مردم ولایی و همیشه در صحنه دارالعباده و دارالعلم یزد می‌توانند به این کمپین ملحق شوند و صدای اعتراض خود به جنایت‌های آل‌سعود و بی‌کفایتی دولت عربستان در برگزاری مراسم حج و شهادت جمعی از مهاجران الی‌الله از جمله استاد حاج حسن دانش قاری بین المللی دارالعباده را به گوش سازمان ملل متحد و مجامع جهانی برسانند.

رئیس حوزه هنری استان یزد ادامه داد: افرادی که قصد دارند در این کمپین عضو شوند، می‌توانند به سایت «موزه صلح تهران» به آدرس ptm.ir.www مراجعه نموده و در این عزم ملی شرکت کنند.

موزه صلح تهران همچنین از مخاطبان خواسته با قرار دادن این موضوع در صفحات مجازی خود به دیگر افراد مشتاق برای حضور در این حرکت نیز اطلاع رسانی کنند.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..