تکمیل جاده دسترسی به روستای حاجی‌آباد

no-thumbs

نماینده مردم اردکان در مجلس از انجام پیگیری‌های لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از جاده دسترسی به روستای حاجی آباد اردکان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) محمدرضا تابش،در بازدید از روستای حاجی آباد زرین در شهرستان اردکان با اشاره به سابقه و قدمت این روستا اظهار داشت: حاجی آباد کانون نشر قرآن و دارای مردمانی پرتلاش و سختکوش است.

وی عنوان کرد: در سه سال گذشته از محل مالیات بر ارزش افزوده صنایع، بالغ بر ۱.۲ میلیارد تومان در این روستا هزینه شده و اقدامات خوبی نظیر راه اندازی شبکه دیجیتال، احداث خانه بهداشت، لایروبی قنات، بهسازی و روشنایی معابر، تجهیز دارالقران و… و. انجام گرفته است.

تابش با اشاره به دغدغه مردم در زمینه جاده دسترسی روستا نیز بیان کرد: در این مدت، ۱۲ کیلومتر از جاده حاجی آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان بهسازی و روکش آسفالت شده و پیگیری‌هایی نیز برای تکمیل بقیه این پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به در دست احداث بودن پروژه جاده حاجی آباد ـ بیاضه نیز، از آغاز عملیات اجرایی احداث جاده حاجی آباد – خرانق از مسیر مزرعه میرها طی روزهای آینده خبر داد.

نماینده مردم اردکان در بازدید از روستای حاجی آباد زرین از توابع بخش خرانق اردکان همچنین به بررسی مسائل و مشکلات این روستا پرداخت.

منبع: مهر

بخش نظردهی بسته شده است..