۸هزار بسیجی در رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس» یزد

no-thumbs

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از شرکت بیش از 8 هزار بسیجی از سراسر استان یزد در رزمایش سراسری «الی بیت‌المقدس» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) سردار اکبر فتوحیاظهار داشت: رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس» با حضور گردان‌های بسیج امام حسین (ع)، کوثر و بیت‌المقدس در سراسر استان یزد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این رزمایش که بیش از ۸ هزار بسیجی عضو این گردان‌ها در مناطق عمومی برگزاری رزمایش‌های استان یزد در آن حضور دارند، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، هفتم و هشتم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

سردار فتوحی خاطرنشان کرد: روز پنج‌شنبه، هفتم آبان‌ماه بیشتر به استقرار نیروها در مناطق عمومی رزمایش و روز جمعه هشتم آبان‌ماه به برگزاری عملیات‌های تدارک دیده شده برای همایش اختصاص دارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: دفاع از کوی برزن، مقابله با اقدامات ضد امنیتی، امداد و نجات و مردم‌یاری از برنامه‌های تدارک دیده شده در این رزمایش است که از ساعت ۷:۳۰ روز جمعه آغاز می‌‌شود.

وی افزود: این رزمایش در مرکز استان یزد، در موقعیت شهید رشیدی در جوار پارک کوهستان و با تجمیع ۵۵ گردان نواحی مقاومت بسیج مرکزی، ثارالله و روح‌الله برگزار خواهد شد.

سردار فتوحی، هدف از برگزاری این رزمایش را به نمایش گذاشتن آموخته‌های بسیجیان در دوره‌های آموزش نظامی، عقیدتی، سیاسی، پدافند غیرعامل و … برشمرد و گفت: بسیجیان در این رزمایش نحوه کار با سلاح‌های سنگین را نیز به طور عملی فرا خواهند گرفت.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: سپاه یزد آمادگی کامل برای برگزاری این رزمایش را دارد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری رزمایشی باشکوه اندیشیده شده است.

وی یادآور شد: این رزمایش در مرکز استان یزد با برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و ادای احترام به مقام شامخ شهدای استان یزد آغاز خواهد شد و نظیر این مراسم در شهرستان‌های مختلف استان یزد از جمله ابرکوه، بافق، مهریز، میبد، اردکان و … برگزار می‌شود.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..