حداقل حق فولاد یزد در دیدار با پیکان تهران تساوی بود

no-thumbs

سرمربی فولاد یزد با اشاره به اینکه حداقل حق فولاد یزد در این دیدار تساوی بود، گفت: داوران جوان بی‌تجربه نباید در لیگ دسته یک سوت بزنند چون اشتباهات داوری مانع موفقیت تیم‌هایی مثل فولاد می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) محمدرضا شیردل پس از بازی تیم‌های فولاد یزد و پیکان تهران که به برتری پیکان تهران انجامید، در گفت‌وگو با خبرنگاران مهمترین مشکل این تیم را مشکل مالی دانست و اظهار داشت: متاسفانه تیم فولاد با مشکلات مالی زیادی روبروست.

وی ادامه داد:  بازیکنان فولاد یزد با وجود اینکه مشکلات مالی باشگاه زیاد است، فعالیت زیادی می‌کنند و بازی‌های خوبی از خود به نمایش می‌گذارند که نمونه آن در چند بازی اخیر این تیم مشاهده می‌شود.

سرمربی فولاد یزد تصریح کرد: با این وجود یک قانون در فوتبال ایران وجود دارد که هر تیمی پول ندارد باید بمیرد و نمی‌تواند ادعایی برای برد داشته باشد، در صورتی هم که خوب بازی کند، با استفاده از اشتباهات داوری، مانع برد این تیم می‌شوند.

شیردل ادامه داد: بعضی فکر می‌کنند که تیم‌هایی که پول ندارند نباید خود را اذیت کنند و در این  مسابقات حضور داشته باشند و بهتر است که در خانه خود استراحت کنند، به همین دلیل سعی می‌کنند زودتر این تیم‌ها را به ناحق کنار بزنند.

وی گفت: لیگ دسته یک لیگی سطح بالاست و به عنوان زیرمجموعه لیگ برتر کشور به حساب می‌آید ولی متاسفانه در این لیگ داوران جوانی استفاده می‌کنند که در بعضی مواقع جوگیر می‌شوند و اشتباهات بچه‌گانه‌ای انجام می‌دهند.

سرمربی فولاد یزد ادامه داد: در بازی قبل ما برابر "خونه به خونه" خیلی خوب بازی کردیم و عملکرد بسیار تماشایی از خود به نمایش گذاشتیم اما در دقیقه ۹۰ دیدار وقتی دیدند "خونه به خونه" در حال باخت است، یک پنالتی عجیب برای این تیم گرفتند و نتیجه دیدار را به تساوی کشاندند.

شیردل گفت: امروز هم داوری بازی مانع کار فولاد یزد شد و با نگرفتن پنالتی به حق فولاد، از رسیدن فولاد به حقش جلوگیری کردند وگرنه حداقل حق فولاد یزد در این دیدار کسب تساوی بود.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..