یک امتیاز بازی با فولاد یزد هم راضی‌کننده بود

no-thumbs

سرمربی پیکان تهران با اشاره به اینکه به یک امتیاز بازی مقابل فولاد یزد هم رضایت داشتیم، گفت: مستحق کسب سه امتیاز مقابل فولاد یزد بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) علیرضا مرزبان پس از کسب پیروزی برابر فولاد یزد در هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، با اشاره به اینکه این بازی برای پیکان تهران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، اظهار داشت: پیش از بازی از حساسیت بالای دیدار اطلاع کامل داشتیم.

وی سطح تیم فولاد یزد را بسیار بالا دانست و گفت: این تیم، تیم خوبی است که با وجود همه مشکلات، بازی‌های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.

سرمربی پیکان تهران ادامه داد: در هفته گذشته هم این تیم در مقابل خونه به خونه مستحق برد و کسب سه امتیاز بود ولی داور به اشتباه در دقیقه ۹۰ یک پنالتی برای حریف فولاد گرفت که کاملا مشخص بود این صحنه اصلا پنالتی نیست.

مرزبان تصریح کرد: امروز هم بازیکنان فولاد یزد خیلی خوب بازی کردند و ما پیش از اینکه به این دیدار وارد شویم، حتی به یک امتیاز دیدار هم رضایت داشتیم و در درجه اول به دنبال کسب یک امتیاز از این دیدار بودیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در این دیدار کار سختی در پیش رو داشتیم، ولی بازیکنان پیکان حملات متعددی بر روی دروازه حریف خود ایجاد کردند و موقعیت‌های زیادی هم ایجاد شد به ویژه اینکه در نیمه نخست بازی کامل دست بازیکنان ما بود و امروز برد حق تیم پیکان بود.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..