یک آموزشگاه رانندگی در یزد تعزیر شد

no-thumbs

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از تعزیر یک آموزشگاه رانندگی در یزد به دلیل دریافت وجه اضافه از متقاضیان گواهینامه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،"غریب بیژن‌نیا" در این باره گفت: به دنبال گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد و سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد، یک واحد آموزشگاه تعلیم رانندگی در شهرستان یزد به دلیل دریافت وجه اضافه از قبول شدگان گواهینامه رانندگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی شد.

پرونده موصوف پس از بررسی در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی یزد، مورد رسیدگی قرار گرفت و با احراز تخلف، مسئول این آموزشگاه به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

بیژن‌نیا همچنین از کشف و ضبط ۳۴ هزار و ۱۷۵ لیتر نفت سفید قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی یزد خبر داد و تصریح کرد: پرونده مذکور در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان یزد مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی از سوی متخلف، تخلف محرز شد.

به گفته‌ی وی، براساس قانون، عامل تخلف علاوه بر ضبط کالا، به پرداخت جزای نقدی مبلغ بیش از ۸۳۴ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همچنین با اشاره به جریمه نقدی ۳۰ میلیون ریالی یک واحد صنفی گرانفروش در یزد، در این خصوص اعلام کرد: به دنبال شکایت یکی از شهروندان و گزارش تخلف از بازرسی اتاق اصناف استان، یک واحد توزیعی خدماتی در یزد به دلیل تخلف گرانفروشی، به موجب حکم قطعی ، متهم به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال اعاده حق شاکی خصوصی و جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..