۱۹۳ سازمان مردم نهاد در یزد فعالیت می‌کنند

no-thumbs

مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اهمیت توجه به توسعه و ارتقای فعالیت سازمان‌های مردم نهاد، گفت: 193 سازمان مردم نهاد در یزد فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مجید جوادیان‌زاده در نشست نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد استان با استاندار یزد، اظهار داشت: رویکرد دولت کمک به فعال‌تر شدن سازمان‌های مردم نهاد و افزایش ارتباط آنها با دستگاه‌های دولتی و ارتقای خدمت‌رسانی در راستای توسعه کشور و استان است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردمی هر چه در مدیریت کشور افزایش یابد، بهتر است، گفت: تجربه ملی و بین‌المللی ثابت کرده که دستیابی به توسعه بدون کمک گرفتن از سازمان‌های مردم نهاد محقق نمی‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد به عنوان بخش‌های نظام یافته می‌توانند در رابطه با پیشرفت کشور نقش مهمی ایفا کنند.

جوادیان‌زاده ادامه داد: در استان یزد ۱۹۳ سازمان مردم نهاد فعالیت دارند که مجوز خود را از وزارت کشور، استانداری و یا فرمانداری‌ها کسب کرده‌اند.

وی گفت: از این تعداد، ۸۳ سازمان مردم نهاد مجوز خود را به صورت مستقیم از استانداری دریافت کرده‌اند و چهارسازمان هم به عنوان نماینده سازمان‌های مردم نهاد ملی در استان یزد فعالیت دارند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد ادامه داد: دیگر سازمان‌های مردم نهادی هم که در استان یزد در حال حاضر در حال فعالیت هستند، با توجه به رویکرد فعالیتی خود، مجوزشان را از فرمانداری‌ها دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعداد سازمان مردم نهاد، باید سازمان‌هایی که مجوز خود را از بهزیستی، نیروی انتظامی و اداره کل ورزش و جوانان دریافت می‌کنند را هم اضافه کرد.

جوادیان‌زاده بیان کرد: امسال در هر ماه یک کارگاه آموزشی برای سازمان‌های مردم نهاد تشکیل شد که با استقبال پرشور نمایندگان این سازمان‌ها روبرو شد.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..