رزمایش بسیجیان در بافق برگزار می شود

no-thumbs

فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) بافق گفت: رزمایش گردان بیت المقدس آخر هفته جاری به یاد سردارشهیدالله دادی در شهرستان بافق برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) سرهنگ پاسدار رضاجمالی  درجمع خبرنگاران به تشریح رزمایش گردانهای بیت المقدس پرداخت افزود: در سال ۹۴یکی از برنامه های ابلاغی که ناحیه مقاومت بسیج بافق دارد همچون سایر نواحی دراستان یزد رزمایش بسیجیان است.

فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) ادامه داد : این رزمایش تحت عنوان رزمایش گردان های بیت المقدس وفراخوان گردان امام حسین(ع) باعنوان و یاد سردارشهیدمحمدعلی الله دادی است که به مدت دو روز در روزهای پنجشنبه و جمعه همین هفته در اردوگاه قدس ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه رزمایش بیت المقدس با حضور گردانهای امام حسین(ع) وگردان کوثرخوهران برگزارمی شود. اظهار داشت : د راین رزمایش کلاس های آموزش تخصصی-کلاسهای آموزش احکام وبرنامه های فرهنگی ازقبیل نمازجماعت،دعای کمیل،مراسم عزاداری وسخنرانی برگزار خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق هدف از برگزاری این رزمایش را افزایش توان رزمی و ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی ، جنگ نرم و آمادگی مقابله با حمله نظامی دشمن و خنثی کردن دسیسیه های استکبار جهانی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه هم اینک دشمنان ما و در راس آنها اسکتبارجهانی به روشهای مختلف کشور ما را تهدید می کنند افزود: نیروهای نظامی و بسیجیان با این رزمایشها به دشمنان می فهمانند که دست از عناد با نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارند و اگر روزی فکرخام حمله به ایران را به مرحله عملیاتی بگذارند مردم به خصوص بسیجیان با اقتدارکامل ازکوی وبرزن دفاع خواهند کرد.
جمالی تصریح کرد: در روز دوم این رزمایش، برنامه صبحگاه اقتدار باحضور امام جمعه،فرماندار ، خانواده شهداو مسئولین محلی برگزار می شود.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..