اعلام مسیرهای راهپیمایی بزرگداشت ۱۳ آبان در یزد

no-thumbs

دبیر ستاد بزرگداشت 13 آبان در استان یزد گفت: مراسم راهپیمایی بزرگداشت 13 آبان در استان یزد از دو مسیر میدان سید مصطفی خمینی(ره)، خیابان قیام به سمت میدان امیر چخماق و میدان شهید بهشتی ،خیابان امام خیمنی(ره) به سمت میدان امیرچخماق برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،سعید زارع در نشست هماهنگی کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان استان یزد با بیان اینکه روز ۱۳ آبان نقطه حساسی در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بحث انتفاضه سوم مردم فلسطین، فاجعه منا و جنایات تکفیری‌ها علیه مردم مسلمان در نقاط مختلف منطقه شرایط حساسی ایجاد کرده است.

دبیر ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در استان یزد با اشاره به ضرورت ایستادگی در برابر آمریکا به عنوان عامل اصلی فتنه و جنایات اخیر در منطقه گفت: آگاه‌سازی و معرفی چهره واقعی آمریکا برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان در نظام اسلامی ضروری است.

جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت سفارش مقام معظم رهبری در مورد برگزاری با شکوه مراسم ۱۳ آبان افزود: ۳ واقعه ۱۳ آبان دارای فصل مشترک مبارزه با استکبار و ایستادگی در برابر دشمنان است.

زارع استفاده از ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و رسانه‌ای، در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در استان یزد را از جمله ضرورت‌های در دستور کار دانست و بیان کرد: مراسم ۱۳ آبان فقط مربوط به دانش‌آموزان نیست و باید تمام اقشار جامعه در این مراسم شرکت کنند.

وی تصریح کرد: آمریکا و دیگر مستکبران جهان از ابتدا تاکنون سعی دارند با ایجاد تفرقه و فتنه بین کشورهای اسلامی، قدرت جهان اسلام را متزلزل و تسلط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جهان اسلام را در دست بگیرند.

دبیر ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در استان یزد استفاده از ظرفیت‌های هنری استان یزد را از دیگر اقدامات حائز اهمیت در راستای ایجاد تنوع و پویایی در مناسبت‌های ملی و مذهبی دانست و عنوان کرد: هنر به عنوان ماندگارترین بیان نقش مهمی در تبیین افکار عمومی در جامعه دارد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه موثر هنرمندان و اصحاب رسانه در استان یزد گفت: تدوین برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی و حضور حداکثری هنرمندان و اصحاب رسانه از دیگر اقدامات قابل اجرا در راستای حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در ویژه برنامه ۱۳ آبان در استان یزد است.

وی گفت: مراسم راهپیمایی بزرگداشت ۱۳ آبان در استان یزد، ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه هم‌زمان با ۲۱ محرم در روز ۱۳ آبان ۹۴ از دو مسیر میدان سید مصطفی خمینی(ره)، خیابان قیام به سمت میدان امیر چخماق و میدان شهید بهشتی ،خیابان امام خیمنی(ره) به سمت میدان امیرچخماق برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..