به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد؛

رزمایش الی بیت المقدس در یزد برگزار می شود

جلسه هماهنگی رزمایش الی بیت المقدس در یزد به منظور برنامه ریزی در راستای اجرای هر چه بهتر این رزمایش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، جلسه هماهنگی رزمایش الی بیت المقدس در یزد به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد، معاون صدا و سیمای مرکز یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد و جمعی دیگر از مسئولین تشکیل شد.

" محمد علی جعفری " در این جلسه هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ آمادگی بسیجیان در مقابله با تهدیدات دشمنان دانست و تصریح کرد: این رزمایش فرصتی برای آزمودن توان و عکس العمل به موقع نیروها درزمان بروز خطر و بحران است و لذا انتظار داریم دستگاه های اجرایی مرتبط شهرستان در اجرای هرچه بهتر و پرشورتر این گام بردارند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد با بیان اینکه در این رزمایش بسیجیان آموخته‌های خود را به‌صورت عملی پیاده می‌کنند افزود: برگزاری دوره آموزش های نظامی، عقیدتی و سیاسی، پدافند غیرعامل سلاح های نیمه سنگین همراه با انفجار و برنامه های فرهنگی و عقیدتی از مهمترین برنامه های این رزمایش خواهد بود.

شایان ذکر است رزمایش الی بیت المقدس در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ هفتم و هشتم آبانماه با حضور گردان های منتخب در موقعیت شهید رشیدی جنب پارک کوهستان برگزار می شود.

گفتنی است در این رزمایش طرح های پیش بینی شده از قبیل کنترل معابر ،‌حفاظت از مناطق و مکان های حساس و مهم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بخش نظردهی بسته شده است..