یادواره ۲۶ شهید بخش مرکزی و بهمن ابرکوه

no-thumbs

همزمان با ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و اصحاب باوفای آن حضرت یادواره 26شهید روستاهای مریم آباد ، مدوئیه ، عزیزآباد، رحیم آباد، ده عرب و اسدآباد از توابع بخشهای مرکزی وبهمن ابرکوه دوشنبه شب برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  در این مراسم که به صورت جداگانه برگزار شد فرماندار ابرکوه وجمعی از قشرهای مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا و مسئولان حضور داشتند.

دراین آیین ها، روحانیان با تسلیت ایام شهادت حضرت ابا اعبدالله الحسین (ع) واصحاب باوفای آن حضرت به اهداف و قیام امام حسین (ع) در واقعه عاشورا پرداختند و جانفشانی های شهدای گرانقدر را به تأسی از سرور و سالار شهیدان یاد کردند.
فرماندار ابرکوه در حاشیه برگزاری یادواره شهدا درگفت وگو با ایرنا گفت: شهدای ما در جنگ سخت افزاری بر دشمن پیروز شدند و امروز ما نیز باید به وظیفه خودمان در جنگ نرم افزاری عمل کنیم.
سیدنبی رسولی اظهارکرد: امروز اقتدار ایران اسلامی در جهان و توانمندی های هسته ای ، علمی ، نظامی نظام مقدس اسلامی ثمره جانفشانی های شهیدان است.
وی با بیان اینکه استمرار انقلاب بر پایه ولایتمداری است ادامه داد: ایمان به خدا و ولایتمداری رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی رزمندگان بر دشمن تا دندان مسلح شد.
فرماندار ابرکوه اظهار کرد : برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای تبیین جایگاه معنوی هشت سال دفاع مقدس به نسلهای امروز جامعه است .
رسولی اضافه کرد: جوانان پیرو راه پر افتخار شهیدان در خط مقدم این نظام الهی قرار دارند که با تبعیت از ولایت فقیه توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند.
شهرستان ابرکوه در دوران هشت سال دفاع مقدس ۲۷۵ شهید والامقام به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است .
این شهر با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..