به بهانه ماه محرم صورت گرفت :

دیدار دانشجویان علمی کاربردی هلال احمر یزد با سالمندان

جمعی از دانشجویان مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر با حضور در سرای سالمندان تفت با سالمندان این مرکز دیدار و باآنان به گفتگو پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / احمد لجه رئیس مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : جمعی از دانشجویان این مرکز به همراه اساتید خود به بهانه ماه محرم در خانه سالمندان فاطمه الزهرا(س) تفت حضور یافته و با سالمندان این موسسه دیدار کردند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان این موضوع گفت: سالمندی دوره کمال، پرباری خرد و اندیشه و بلندای زندگی هر انسانی است.

وی افزود: این دوره، دورانی از زندگی است  که با کسب انبوهی از تجربه می‌توان به دیروز، امروز و فردا نگریست و سالمند همچون گنجی است گرانبها که باید فرصت تکریم و تعظیم او را مغتنم شمرد و این توفیق را به نیکی پاس داشت.

لجه اظهار کرد: به مناسبت ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان و شهادت امام سجاد(ع) جمعی از دانشجویان و اساتید این مرکز با چند تن از سالمندان موسسه فاطمه الزهرا(س)  دیدار کردند.

وی هدف از این کار را تکریم سالمندان و ایجاد رأفت بین جوانان و دانشجویان و سالمندان و تسکین آلام سالخوردگان و تکریم و احترام پدران و مادران پیر جامعه در خانه سالمندان عنوان کرد و گفت: در این برنامه دانشجویان با اهدای شاخه های گل از آنان تکریم کردند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..