راهپیمایی امسال ۱۳ آبان یزد در ۲ مسیر

no-thumbs

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری راهپیمایی امسال 13 آبان در دو مسیر در شهر یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،سعید زارع در کمیته دانشجویی استکبارستیزی در دانشگاه آزاد یزد اظهار داشت: امسال راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهر یزد در دو مسیر انجام می‌شود که مسیر اول، چهارراه بعثت (سیدمصطفی خمینی)، خیابان قیام و میدان امیرچخماق و مسیر دوم میدان آزادی (باغ ملی)، خیابان امام، میدان امیرچخماق است.

وی عنوان کرد: راهپیمایی امسال در روز ۱۳ آبان از ساعت ۸:۳۰ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۰:۳۰ در میدان امیرچخماق یزد با اجرای برنامه‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

زارع با بیان اینکه راهپیمایی‌های ۱۳ آبان منحصر به جامعه دانش‌آموزی نیست، عنوان کرد: همه آحاد مردم به ویژه دانشجویان نیز لازم است در راهپیمایی ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای حضور گسترده مردم و برگزاری باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در یزد، لازم است حداکثر استفاده از حضور افراد اثرگذار، دانشجویان، اساتید و … شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین راهبردهای راهپیمایی امسال ۱۳ آبان، اثبات اسکتبار آمریکا است که در این زمینه لازم است رسانه‌ها نیز مشارکت کرده و به تولید محتوا در این زمینه و ذکر خیانت‌های آمریکا با استفاده از اسناد و مدارک موجود بپردازند.

زارع همچنین بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان در این مسیر تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز در این زمینه بهره گرفته شود.

وی با بیان اینکه امسال انتفاضه سوم مردم فلسطین، فاجعه منا، فعالیت و جنایات گروه‌های تکفیری، شرایط خاورمیانه و … شرایط ویژه‌ای در منطقه ایجاد کرده است، عنوان کرد: همه این موارد سبب می‌شود که نیاز به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و حمایت رهبری و آرمان‌های انقلاب بیش از پیش احساس شود.

زارع همچنین با اشاره به همزمانی دهه استکبارستیزی با ماه محرم اظهار داشت: هم پیام واقعه عاشورا و هم پیام راهپیمایی ۱۳ آبان، استکبارستیزی و مقابله با ظلم است و ما این همزمانی را به فال نیک می‌گیریم.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..