آمادگی برگزاری انتخابات رایانه‌ای را در یزد داریم

no-thumbs

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه آمادگی برگزاری انتخابات رایانه‌ای را در یزد داریم، گفت: الحاق ندوشن و سورک در حوزه انتخابیه میبد انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) محمدعلی طالبی  در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات و هیئت نظارت استان یزد با اشاره به اینکه دهستان سورک و بخش ندوشن به شهرستان میبد ملحق شده‌اند، اظهار داشت: آنچه در جدول حوزه‌ها آمده، حوزه انتخابیه تفت و میبد یکی است و برداشت ما  از این حوزه، کل شهرستان است و هر تغییراتی در وضعیت جغرافیایی این دو شهرستان انجام شود، باید در این دو حوزه هم اعمال شود.

وی خاطرنشان کرد: مناسب نیست که در انتخابات بخش ندوشن و دهستان سورک که بخشی از میبد هستند، به حوزه انتخابیه یزد مرتبط باشد و دیگر نقاط شهرستان در حوزه انتخابیه این شهرستان دیده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطرنشان کرد: اواسط ماه تیر ستاد انتخابات را تشکیل دادیم و کمیته مرتبط را راه‌اندازی کردیم و با ابلاغ استاندار، تا به امروز ۲۰ جلسه ستاد انتخابات و ستادهای شهرستانی برگزار شده است.

طالبی با اشاره به اینکه در این ستاد آسیب‌شناسی لازم انجام شد و راه‌کارهایی مدنظر قرار گرفت، گفت: در بحث آموزش وزارت کشور تاکید داشته که با توجه به تغییر فرمانداران باید این موقله به صورت جدی دنبال شود.

وی فرمانداران یزد را افرادی با تجربه در زمینه‌های مختلف از جمله بحث انتخابات و برگزاری آن دانست و گفت: در بحث آماده‌سازی شعب کارهایی انجام شده و حتی برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای هم آماده هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه آزمونی از فرمانداران و بخشداران برگزار کردیم، گفت: امسال بی‌سابقه‌ترین تاکیدات مبنی بر بی‌طرفی از سوی وزارت کشور به استان‌ها ابلاغ شده و وزیر کشور هم بر روی این موضوع تاکید زیادی کرده‌ است.

طالبی با بیان این مطلب که با تعامل با هیئت نظارت، انتخابات خوبی برگزار کنیم، گفت: احساس غریبی با اعضای هیئت انتخابات نداریم و با تعامل و هماهنگی وارد انتخابات می‌شویم و انتخابات خوب با مشارکت حداکثری مردم را در پیش داریم.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..