فراخوان عمومی جهت مشارکت در سرمایه گذاری ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  براساس مصوبه هفدهمین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور، منطقه ویژه علم و فناوری یزد ایجاد و سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری به منظور توسعه و استقرار منطقه نیز بر اساس اساسنامه مصوب شورای عتف به صورت غیردولتی و تجاری (سهامی خاص) با سقف ۴۹ درصد سهامداری دولت و ۵۱درصد بخش خصوصی تأسیس می گردد.
با استناد به مصوبه ۲۱/۷/۹۴ هیئت اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری این سازمان با سرمایه اولیه پنجاه میلیارد ریال و با دعوت از کلیه اشخاص حقوقی که در محورهای فعالیت منطقه ویژه شامل حوزه گردشگری، سلامت، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) ، انرژی های نو، نساجی و کاشی و سرامیک مجوز فعالیت و سابقه کار حرفه ای دارند تأسیس خواهد گردید.
 بدین وسیله از تمامی اشخاص حقوقی فعال و متخصص در حوزه های اولویت دار منطقه ویژه علم و فناوری که علاقمند به مشارکت در سرمایه گذاری (سهامداری) این سازمان می باشند جهت تشکیل هیأت مؤسس سازمان عامل دعوت به عمل می آید.
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و اعلام آمادگی و یا کسب اطلاعات بیشتر تا پایان ساعات اداری۱۶آبان ماه ۱۳۹۴ به دبیرخانه هیأت اجرایی منطقه ویژه در ساختمان دفتر بنیاد ملی نخبگان واقع در بلوار دانشجو مراجعه و یا با تلفن۳۸۲۶۲۴۷۲-۰۳۵ در ساعات اداری تماس حاصل نمایند.
        هیئت اجرایی منطقه ویژه علم  و فناوری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..