یک یزدی معاون برنامه ریزی وزارت نفت شد

no-thumbs

مهندس بیژن زنگنه با صدور حکمی معاون جدید خود را در امور برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، وزیر نفت با صدور حکمی محمدمهدی رحمتی را به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری خود منصوب کرد.

در متن حکم وزیر نفت خطاب به مهندس محمد مهدی رحمتی آمده است:

 

با عنایت به تعهد، کاردانی و سوابق درازمدت جنابعالی در امور برنامه ریزی نفت و انرژی، بدینوسیله بعنوان معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارتخانه منصوب می شوید.

انتظار دارد که در این مسئولیت با بهره گیری از تمام ظرفیت خود و همکاران محترم آن معاونت در مقطع کنونی برای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی چه در تهیه برنامه ششم و چه در کسب آمادگی های ضروری برای دوران پساتحریم گامهایی موثر بردارید.

اینجانب در همه شئون صنعت نفت و به ویژه در آن معاونت بر جوانگرایی و شایسته سالاری تاکید می کنم و لذا انتظار دارم که نسبت به فراهم کردن امکان رشد و شکوفایی استعدادهای جوان و شایسته درون سازمان و بهره گیری مطلوب از ایشان در آن معاونت، به عنوان یک هدف توجه فرمایید.

از خداوند متعال برای جنابعالی سلامت و توفیق مسئلت می کنم.

بیژن زنگنه، وزیر نفت همچنین منصور معظمی را بعنوان مشاور وزیر منصوب کرد و در نامه ای آورد: با ابراز تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند جنابعالی در مدت عهده داری سمت معاونت برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری، ضمن موافقت با استعفای شما، بدینوسیله به عنوان مشاور وزیر منصوب می شوید.

از خداوند متعال برای آن جناب سلامت و موفقیت آرزو کرده و اطمینان دارد که در آینده نزدیک نیز صنعت نفت کماکان از خدمات جنابعالی بهره مند خواهد شد.

بخش نظردهی بسته شده است..