اتاق فکر کارآفرینی استان یزد تشکیل جلسه داد

no-thumbs

اتاق فکر کارآفرینی با هدف همفکری و هماهنگی با کانون کارآفرینی استان،مراکز مشاوره،اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی،انجمن صنفی کارفرمایی کاریابی های استان،مراکز کارآفرینی دانشگاه ها،سازمان آموزش فنی و حرفه ای،بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری در خصوص برنامه ریزی و هماهنگی برنامه ها و فعالیت های متنوع تبلی...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  در ابتدا محمد حسین ریاحی،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت:کارآفرینی به عنوان یک فرهنگ و یک علم میان رشته ای شاید کمتر مورد توجه صاحبان خرد و اندیشه قرار گرفته است.

وی افزود:با توجه به شرایط اقتصادی،ظرفیت ها،پتانسیل ها و جوانان صاحب ایده ؛فرصت پیش رو در هفته کارآفرینی بهانه ای است تا بتوانیم از نقطه نظرات علمی و اجرایی مفید در استفاده از این ظرفیت ها بهره مند شویم.

سپس هر کدام از صاحب نظران و اساتید دانشگاه حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات خود پرداختند.

در پایان مقرر شد نسبت به برگزاری برنامه استارت آپ ویکند با رویکرد گردشگری،تشکیل بازارچه و نشست کارآفرینی،برگزاری نمایشگاه ها،بازدید و مشاوره های دانش آموزی ،راه اندازی اتاق کار در دانشگاه،احصا آسیب ها و مشکلات فعالیت های تجاری کارآفرینان در هفته کارآفرینی اقدام گردد.

بخش نظردهی بسته شده است..