کمک یک میلیاردی مراکز نیکوکاری به محرومین اردکانی

no-thumbs

رییس کمیته امداد اردکان گفت: یکی از اهداف عالی امداد رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان با رویکرد حفظ شأن و منزلت خانواده‌های مددجویی می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  علیرضا خلیلی اظهار داشت: در راستای استفاده از ظرفیت های خیرین و نیکوکاران در محلات، مراکز نیکوکاری با هدف ساماندهی شبکه های حمایتی و مردمی و رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلی، مراکز نیکوکاری راه اندازی شد.

خلیلی اضافه کرد: استفاده از امکانات و منابع محلی، ترویج و تبلیغ سنت های حسنه اسلامی و جذب کمک های مردمی، تسهیل در ارائه خدمات به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان و همچنین ارتباط با خیرین و نیکوکاران به منظور جذب مساعدت هایشان و توزیع در همان محل از دیگر اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری محله است.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان خلیلی تعداد ۲ مرکز نیکوکاری و با هدف جذب کمک‌های مردم نیکوکار و خیر و همچنین توزیع بین نیازمندان با این مدیریت همکاری می‌کنند.

علیرضا خلیلی تصریح کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری توسط مراکز نیکوکاری بیش از یک میلیارد ریال کمک‌های نقدی وغیر نقدی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع گردیده است.

بخش نظردهی بسته شده است..