شورای دانش‌آموزی در استان یزد تشکیل شود

no-thumbs

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش یزد با اشاره به ضرورت دانش‌آموز محور بودن مراسم 13 آبان در استان یزد گفت: شورای دانش‌آموزی به منظور تدوین برنامه‌های مختلف و متنوع ویژه مراسم‌های دانش‌آموزی در سطح استان یزد تشکیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  علی سرداری  در نشست هماهنگی کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در استان یزد با بیان اینکه حفظ ، تداوم و بیان اقتدار انقلاب اسلامی در عصر امروز وظیفه تمام آحاد جامعه است، اظهار داشت: تبیین اهداف و رسالت های نظام اسلامی ایران در منطقه از جمله مهم‌ترین وظایف دولت در برابر نسل جدید به ویژه جوانان و دانش‌آموزان است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه‌های فرهنگ‌سازی در راستای  ترویج باورهای دینی و انقلابی در جامعه گفت: تدوین برنامه‌های فرهنگی، سیاسی و پژوهشی از جمله مهم‌ترین راهکارهای آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه است.

سرداری دانش‌آموز محوری بودن برنامه ۱۳ آبان را ضروری دانست و بیان کرد: استفاده از ظرفیت های علمی، هنری و اجرایی دانش آموزان در مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویژه ۱۳ آبان تأثیر زیادی در شکوفایی و پویایی دانش‌آموزان دارد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های عظیم هنری در دانش‌آموزان یزدی افزود: مسئولان و دست‌اندرکاران استان باید با تدوین برنامه‌های منسجم و مستمر، مدارس را به کانون های آگاهی بخش در راستای تبیین اهداف و رسالت های انقلاب تبدیل کنند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش یزد اجرای برنامه‌های درون مدرسه‌ای و برون مدرسه ای، با رویکرد مشارکت حداکثری دانش آموزان یزدی در تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی در سطح استان یزد را ضروری دانست.

سرداری ۱۳ آبان را از جمله روزهای افتخار آفرین، برای نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار دانست و بیان کرد: نسل جدید به ویژه دانش‌آموزان باید بیش از پیش با اهداف و رسالت‌های انقلاب اسلامی در منطقه آشنا و نسبت به آنها احساس مسئولیت کنند.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل شورای دانش‌آموزی به منظور تدوین برنامه‌های مختلف و متنوع ویژه مراسم‌های دانش‌آموزی در سطح استان یزد گفت: تبیین اهداف واقعه ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی برای دانش آموزان و برگزاری تربیون آزاد با موضوع استکبار ستیزی، از جمله برنامه‌های حائز اهمیت در ۱۳ آبان است.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..