ترکاشوند:

با اتوبوس رفتیم و از یزدی ها فحش ناموس هم خوردیم

تیم متن ورامین در هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال در یزد غافلگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) تیم متین ورامین در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل آرمان اردکان یزد شکست خورد. محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال متین درباره این بازی به خبرنگار کاپ گفت: ما در روزی که خوب اسپک نزدیم نتیجه را به یزدی ها واگذار کردیم. حریف در دو ست نخست به آب و آتش زد تا برنده شود. آنها استثنائی بازی کردند و سرویس های خوب شان اجازه نداد که ما در دریافت اول خوب ظاهر شویم. بازیکنان ما هم با تمام توان شان بازی کردند اما در ست پنجم تماشاچیان کمی حاشیه به وجود آوردند و با فحاشی کردن به احسن شیرکوند سعی کردند جو سالن را به سمت تیم خود سوق دهند.

ترکاشوند در ادامه درباره جو سالن یزد گفت: سالن کوچک بود و تماشاگران هم بیشتر به دنبال تشویق تیم خود بودند اما چند تماشاگرنما که به نظر من از سوی مسئولان باشگاه تحریک شده بودند شروع به فحاشی به بازیکنان ما و بخصوص احسن شیرکوند کردند تا تیم ما را به حاشیه ببرند که متاسفانه موفق هم شدند.

او درباره عکس العمل ناظر بازی در برابر فحاشی ها هم گفت: از آنجائیکه همه تماشاچیان فحاشی نمی کردند و فقط چند تماشاگر خاص بودند ناظر بازی متوجه آنها نمی شد. اما مشخص بود که آنها با هدف این کار را می کنند. چند نفر بودند و فحش ناموس می دادند و بعد فرار می کردند در بین تماشاچیان گم می شدند، چند دقیقه بعد دوباره از یک طرف دیگر سالن می آمدند و همان داستان را تکرار می کردند، بازیکنی همچون شیرکوند هم تعصبی است و از نظر روحی و روانی بهم می ریزد.هدف آنها بهم ریختن تیم بود که موفق هم شدند.این باخت ما هم به مسائل فنی برمی گشت و هم در اواخر بازی حواشی که تماشاگران بوجود آوردند در روند بازی ما تاثیر گذاشت.

ترکاشوند در ادامه گفت: از جو سالن که بگذریم ما برای رفتن به یزد هم با مشکلی مواجه شدیم و از آنجائیکه ماه محرم بود و خیلی ها قصد سفر به یزد را داشتند ،نتوانستیم بلیت هواپیما پیدا کنیم و مجبور شدیم با اتوبوس به یزد برویم و برگردیم. به هر حال ۸ ساعت در راه بودیم و بازیکنان خسته شدند و این هم در شکست ما بی تاثیر نبود. البته ما از تیم یزد هم شناخت نداشتیم و بدون آنالیز مقابل آنها قرار گرفتیم.

متین در هفته دوم باید مقابل کاله آمل به میدان برود، ترکاشوند درباره این بازی هم گفت: کاله آمل همیشه تیم خوبی بوده است و امسال هم توانسته بازیکنان خوبی را دور هم جمع کند. آنها حدود سه ماه است که در کنار هم تمرین کرده اند و از هماهنگی خوبی بهره می برند و به نظرم بازی خوبی خواهد شد. به خصوص که ما میزبان هم هستیم و اولین بازی خود را در ورامین انجام خواهیم داد. خوشبختانه بازیکنان باتجربه داریم و انشالله با ۴ جلسه تمرینی که داریم آماده این رقابت خواهیم شد.بازی سختی است اما ما هم با تمام توان مقابل آنها به میدان خواهیم رفت.

بخش نظردهی بسته شده است..