ضرورت بدنه‌سازی خیابان مسجد جامع یزد

no-thumbs

معاون فنی و عمرانی شهردار یزد با اشاره به اتمام عملیات کف‌سازی و ساماندهی خیابان مسجد جامع یزد، بر ضرورت بدنه‌سازی این خیابان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) «محمدرسول طهماسبی» افزود: تاکنون برای ساماندهی این خیابان ۵/۱ میلیارد تومان شامل ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای عملیات عمرانی و ۵۰۰ میلیون تومان برای جابه‌جایی شبکه برق هزینه شده است. وی ادامه داد: همچنین ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای روشنایی این خیابان و ۱۰۰‌میلیون تومان هم برای شبکه آب این خیابان هزینه شده است. این مسئول با اشاره به زمینی‌کردن همه شبکه برق این خیابان افزود: این مسیر در ۳ لاین، شامل ۲ لاین پیاده و یک لاین سواره اجرا شده که لاین وسط به عرض ۵ متر برای عبور خودرو طراحی شده است.  

معاون شهردار با بیان این‌که اجرای این طرح به آزادسازی نیاز نداشت، اضافه کرد: لاین‌های پیاده نیز با استفاده از مصالح مطابق با بافت قدیم انجام شده اما هنوز بدنه‌سازی این خیابان باقی مانده است.
طهماسبی اعتبار مورد نیاز برای بدنه‌سازی این خیابان را ۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این عملیات شامل ساماندهی بدنه خیابان، تابلوهای شناسایی و واحدهای تجاری است.
همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..