افزایش ۸۰ درصدی ورود سهامداران به بورس یزد

no-thumbs

مدیر بورس منطقه ای یزد از افزایش 80 درصدی ورود سهامداران جدیدبه بورس این منطقه طی هفته گذشته در مقایسه با هفته قبل از آن خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) علی اکبر جعفری اظهار کرد: در هفته گذشته ۲۸ نفر سهامدار جدید برای سرمایه گذاری وارد بورس یزد شدند که این تعداد در هفته قبل از آن ۱۵ نفر بود.

وی همچنین از افزایش بیش از ۲۳ درصدی حجم معاملات بورس یزد در هفته گذشته در مقایسه با هفته قبل از آن خبر داد و افزود: بر اساس آمار سامانه معاملات بورس اوراق بهادار در هفته منتهی به ۲۹ مهر ماه تعداد سهام مورد معامله در تالار بورس یزد ۸۲ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۴۵۹ سهم به ارزش ۱۵۱ میلیارد و ۶۹۲ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۴۵ ریال بوده است.
وی ادامه داد: این در حالی است که در هفته منتهی به ۲۲ مهر ماه تعداد ۶۶ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۹۹۳ سهم به ارزش ۱۴۰ میلیارد و ۳۵۱ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۸۱۶ ریال در بورس یزد معامل شده است.
وی افزود: از این میزان سهام معامله شده ۵۷ درصد از آن توسط سهامداران یزدی خریداری و ۴۳ درصد آن به معاملات ناشی از فروش سهام اختصاص داشت.
جعفری خاطر نشان کرد: این حجم از معاملات توسط ۳۱ کارگزار فعال در بورس یزد انجام شده که بیشترین حجم آن متعلق به کارگزاری ایساتیس پویا ۲ بوده است.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..