گزینه های جدی برای انتخابات مجلس در استان یزد چه کسانی هستند؟

ازشاگردآیت الله مصباح یزدی تا استاندار دولت اصلاحات/حضور جدی احمدی نژادی ها در اردکان

کمتر از 5 ماه دیگر تا انتخابات مجلس ،گزینه های جدیدی از سوی احزاب و برخی تشکل های سیاسی استان یزد معرفی می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) اسامی این گزینه های در حالی منتشر می شود که نشان می دهد امسال رقابت جدی و از همه مهمتر انتخابات پرشوری در استان یزد برگزار می شود.

از حوزه انتخابیه یزد و اشکذرعلاوه بر محمد صالح جوکار نماینده کنونی؛گزینه هایی همچون حبیب الله بیطرف از سوی اصلاح طلبان و سید کاظم وزیری هامانه از سوی اعتدالگرایان مطرح هستند.

این در حالی است که در صورت تاییدیه محمد رضا عارف؛علی اکبر اولیاء نماینده سابق یزد نیز کاندید این دوره از انتخابات خواهد شد.

از حوزه میبد و تفت،قاسم روانبخش شاگرد ارشد آیت الله مصباح یزدی خود را برای انتخابات آماده نموده است،اما اصلاح طلبان یزدی نیز قصد دارند غلامعلی سفید استاندار دولت اصلاحات را مطرح نمایند.حسین اعرافی برادرامام جمعه موقت قم و فرزند ارشد مرحوم یحیی زاده نماینده میبد و تفت هم از دیگر گزینه هایی هستند که نام آنها شنیده می شود.

اما حوزه شهرستان بافق،مهریز،ابرکوه،خاتم و بهاباد نیز امسال رقایت جدی تری دارند.دخیل عباس زارع زاده نماینده کنونی این حوزه پیش از این آمادگی خود را اعلام نموده بود اما در این شرایط به احتمال زیاد محمد رضا بابایی معاون سابق استانداریزد و همچنین کاظم فرهمند نماینده سابق این حوزه انتخابیه وارد گود انتخابات می شوند.

در شهرستان اردکان محمد رضا تابش که سالهای سال است از این حوزه رقیب جدی نداشته است باید به احتمال زیاد با ناظمی اردکانی وزیر اسبق تعاون و خواجه سروی معاون وزیر علوم در دولت دهم رقابت نماید.

تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..