مادر ۲۸ ساله یزدی فوت کرد،کودک یک ساله زنده ماند

no-thumbs

در حادثه تصادف شب گذشته در بلوار "شهید قندی" شهر یزد که بر اثر بی احتیاطی راننده سواری پراید رخ داد مادر ۲۸ ساله که با نوزاد یک ساله اش در حال عبور از خیابان بود جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رئیس پلیس راهور استان یزد درباره این خبر اظهارداشت : در ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه شب گذشته خبر تصادف فوتی بین سواری پراید و عابر پیاده در بلوار شهید قندی شهر یزد از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ دریافت شد.

سرهنگ "منصورجمشیدی" افزود: با اعلام این خبر، بلافاصله افسر کارشناس پلیس راهور به همراه یگان های امدادی و انتظامی در محل حادثه حضور یافته و به بررسی علل حادثه پرداختند.

وی تصریح کرد : متاسفانه در این حادثه که به علت بی احتیاطی راننده خودرو سواری پراید و تجاوز وی از سرعت مقرره رخ داد عابر پیاده که یک خانم ۲۸ ساله به همراه نوزاد یک ساله اش بود هنگام عبور از عرض خیابان، جان خود را از دست داد.

سرهنگ جمشیدی، بار دیگر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به رانندگان توصیه کرد و یادآور شد: رانندگان وسایل نقلیه هنگام تردد در مسیرها و معابر باریک و پرجمعیت، می بایست آهسته و با سرعت مطمئنه، حرکت کنند.

منبع: تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..