نماینده مهریز:عاشورا میدان عبرت آموزی است

no-thumbs

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: عاشورا دارای درس ها و پیام های مختلف است و یک میدان مهم عبرت آموزی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در جمع عزاداران حسینی در مهریز افزود: عاشورا و حادثه عظیم کربلا غیر از درس صحنه مهم عبرت آموزی است و باید همواره به آن عنایت داشت .

وی ادامه داد: تمامی عزاداران حسینی و عاشقان مکتب سرخ اباعبدالله الحسین (ع) وظیفه دارند ابعاد عاشورا و جریان کربلا را به دقت مورد بررسی و تامل قرار دهند .
نماینده مردم شهرستان های مهریز ، خاتم ، ابرکوه ، بافق و بهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال های گذشته مقام معظم رهبری در خصوص عبرت آموزی عاشورا و درس ها و پیام های آن بصورت کامل و دقیق مطالب ارزشمندی را ارائه داده اند که باید همان آنها دوباره مورد دقت و بررسی قرار گیرد .
زارع زاده گفت: باید بررسی شود که چرا امام حسین (ع) مظلومانه به همراه فرزندان ، یاران و اصحاب وفادارشان در دشت نینوا و با لبی تشنه بد شهادت رسیدند .
وی افزود: امام حسین (ع) فلسفه قیام و نهضت سرخ خود را تحقق امر به معروف و نهی از منکر اعلام کردند و ما باید در زمان کنونی بصورت جدی برای اجرایی شدن این فرمان تلاش کنیم .
نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به زوایای مختلف جریان کربلا پرداخت و نسل جوان را در عمل به آنها آشنا کرد که این یک رسالت خطیر نهادهای فرهنگی و تبلیغی است .
زارع زاده افزود:راه عزت در استمرار راه شهیدان و عمل به وصایای آنها و بخصوص ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت در برابر دشمنان است .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..