رونمایی از کتاب ترنم خاطره در یزد

no-thumbs

در مراسم رونمایی از کتاب "ترنم خاطره" با موضوع واکاوی خاطرات شهدای روستای فهرج استان یزد بر ضرورت آشنا کردن جوانان با فرهنگ شهادت در آثار مکتوب تأکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  این کتاب با موضوع واکاوی خاطرات شهدای روستای فهرج یزد و به قلم یوسف حسینی فهرجی نگاشته شده است.

ویراستاری این اثر که توسط انتشارات خط شکنان وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد منتشر شده، توسط رضا کریمی و طراحی و صفحه‌آرایی آن توسط محمدمهدی میرزابابایی انجام شده است.

حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در مراسم رونمایی از این اثر، با اشاره به اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: تهیه و تدوین چنین کتابی دارای ارزش‌های بسیار زیادی است که یکی از این ارزش‌ها، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

قائم مقام مجمع بسیج استان یزد تصریح کرد: به وسیله چنین کتاب‌هایی، می‌توان نسل جدید را با ارزش‌های عاشورایی و انقلابی و فرهنگ شهادت آشنا کرد.

وی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا از جایگاه ارزشمندی در جامعه برخوردار هستند، گفت: یکی از مهمترین مواردی که باید در ارتباط با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا به آن توجه داشت، تکریم و بزرگداشت خانواده شهدا به ویژه پدران و مادران شهداست.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..