تاکید وزیر بهداشت بر نبود کرونا در بین حجاح

no-thumbs

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه تاکنون مورد قطعی بیماری کرونا در بین حجاج ایرانی دیده نشده است، گفت: موارد مشکوک هم در قرنطینه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) حسن قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به درخواست وزیر بهداشت عراق برای دریافت کلر از ایران اظهار کرد: چند تن کلر به این کشور داده شده تا در امور بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد.

وی ارائه کلر را برای مقابله با بیماری وبا اعلام و اضافه کرد: بقیه راه‌های مقابله با بیماری وبا توصیه و رعایت نکات بهداشتی است و زائران عتبات می‌دانند که نباید از غذاهای نامطمئن استفاده و در عین حال از آب‌های بسته‌های استفاده کنند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: فکر نمی‌کنم مشکل خاصی در مورد بیماری وبا وجود داشته باشد و شستشوی مرتب دست‌ها کمک شایان توجهی به پیشگیری از ابتلا به این بیماری می‌کند.

هاشمی با تاکید بر اینکه تاکنون موردی از ابتلا به بیماری کرونا در بین حجاج مشاهده نشده است، ادامه داد: مراقبان بهداشتی مراقبت موارد مشکوک هستند.

وی تاکید کرد: موارد مشکوک به بیماری کرونا در قرنطینه هستند و اگر این بیماری‌ها قطعی شود باید به سازمان بهداشت جهانی گزارش شود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مسئولان بهداشتی عربستان از مصدومان بستری در بیمارستان‌های عربستان پرستاری و مراقبت خوبی انجام داده‌اند، ابراز داشت: در این رابطه بی‌کفایتی دیگر مسئولان همواره دامن مسئولان بهداشتی را می‌گیرد که در این مورد هم وزیر بهداشت عربستان درگیر شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..