معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد مطرح کرد:

به کارگیری ظرفیت های فرهنگی و دینی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد گفت: با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و دینی و ارتقای تعامل و همدلی با مردم می توان زمینه را برای کاهش آسیب های اجتماعی فراهم نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، اولین جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی شهرستان یزد به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد برگزار شد.

" محمد علی جعفری " در این جلسه با بیان احادیثی از ائمه معصومین در باب اهمیت بحث امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه و با برشمردن طرح ها و محورهای ارتقا امنیت اجتماعی و اخلاقی در جامعه گفت: برگزاری جلسات و نشست ها و اطلاع رسانی و آموزش در این زمینه می تواند از بروز ناهنجاری های اجتماعی در جامعه جلوگیری کند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد به کار گیری ظرفیت های فرهنگی و دینی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را ضرورری دانست و افزود: نخستین و مهمترین اقدام کارآمد در این زمینه ارتقای سطح فرهنگ مردم به خصوص فرهنگ دینی است.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از اهداف تشکیل کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی ، شناسایی چالش ها و مشکلات فرهنگی موجود در جامعه و رفع آن به دور از فضای امنیتی و با استفاده از ظرفیت های مردمی و اداری می باشد که این مهم نیازمند همدلی مسئولان می باشد.

" جعفری " تصریح کرد:دستگاه ها می توانند در سایه تعامل و همدلی با یکدیگر مشکلات اجتماعی را کاهش داده و موجب بالا رفتن امنیت اجتماعی شهرستان شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد در پایان اضافه کرد: برنامه ریزی‌ها و مصوبات جلسات می بایست با دقت توسط دستگاه های ذیربط پی‌گیری شود و تلاش کمیسیون بر همگرایی اهداف و انجام امور محوله بر اساس اولویت ها باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..