مسابقات کبدی در زندان‌های استان یزد برگزار شد

no-thumbs

مسئول تربیت بدنی اداره کل زندان‌های یزد با اشاره به برگزاری مسابقات کبدی زندانیان به صورت همزمان در کشور در همه زندان‌های استان از استقبال خوب زندانیان از فعالیت‌های ورزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)   به نقل از همشهری «مسعود آخوندی» افزود: سالانه بیش از ۱۸ فعالیت ورزشی از سوی سازمان زندان‌های کشور برای زندان‌های استان طراحی می‌شود و در کنار آن اداره کل زندان‌های استان هم برای فعالیت‌های ورزشی زندانیان برنامه‌ریزی می‌کند.
وی با اشاره به استقبال ۷۰‌درصد زندانیان از حضور در فعالیت‌های ورزشی، ادامه داد: امسال مسابقات کبدی زندانیان کشور در نیمه مهرماه با صورت همزمان در همه زندان‌های کشور از جمله یزد برگزار شد.
این مسئول گفت: ۳ تیم از زندانیان مرد و زندانیان زن زندان مرکزی یزد و زندانیان مرد زندان اردکان از استان در این مسابقات شرکت کردند.
وی با اشاره به آموزش ورزش کبدی به بیش از ۶۰۰ نفر از زندانیان استان، ادامه داد: توسعه و آموزش ورزش کبدی با انعقاد تفاهم‌نامه سازمان زندان‌های کشور با فدراسیون کبدی در زندان‌های استان دنبال شده است.
آخوندی ترویج فعالیت‌های ورزشی در زندان‌ها را برای تخلیه روحی و پرکردن اوقات فراغت زندانیان موثر دانست و گفت: از جمله مسابقات ورزشی که امسال در زندان‌های استان برگزار شده می‌توان به مسابقات کارکنان و زندانیان زن و مرد، جشنواره بازی‌های بومی و محلی زندانیان و جشنواره استانی ورزش‌های همگانی اشاره کرد.
مسئول تربیت بدنی اداره کل زندان‌های استان از برنامه‌های ورزشی در دست اقدام به برگزاری جشنواره ورزشی کانون اصلاح و تربیت استان اشاره کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..