رفع سد معابر ابرکوه

no-thumbs

شهردار ابرکوه از اجرای طرح رفع سد معبر در محورهای اصلی این شهر خبر داد و افزود: برخی از کسبه از پیاده‌روها برای منافع شخصی خود استفاده می‌کنند و به حقوق دیگر شهروندان توجهی ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  به نقل از همشهری «محمدحسین حاتمی» سد معابر درشهر را باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان، نازیبا شدن سیمای شهر، تجاوز به حریم و پایمال کردن حقوق شهروندی دانست و افزود: گشت رفع سد معبر شهرداری با فعالیت مستمر با سد معبرکنندگان برخورد می‌کند. وی افزود: شهرداری بر اساس بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها متولی برخورد با سد معابر شهر است و شهرداری ابرکوه برای اعمال این ماده قانونی با جدیت وارد عمل شده است.
شهردار ابرکوه ادامه داد: البته برخوردهای ماموران شهرداری با سد معبرکنندگان گاهی با برخوردهای احساسی دیگر کسبه و شهروندان روبه‌رو و اجرای این طرح با چالش مواجه می‌شود، در حالی که شهروندان باید بدانند شهرداری برای احقاق حقوق مردم به این کار می‌پردازد. حاتمی با اشاره به ضرورت حساس کردن مردم به سد معابر، گفت: در شرایطی که اهمیت رفع سد معبر برای مردم فرهنگ‌سازی شود، قطعا به این جرم حساس خواهند شد.

بخش نظردهی بسته شده است..