به مناسبت سالگرد تاسیس گروه تعاونی پیشگامان:

مراسم آزادی ۱۹ نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد در یزد

به مناسبت نوزدهمین سالگرد تاسیس گروه تعاونی پیشگامان و همزمان با ماه محرم مراسم آزادی 19 نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد با حضور مدیران استان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)به نقل از  روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،در مراسمی که روز گذشته در سالن اجتماعات اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد و با حضور حبیبی رئیس دادگستری استان،دکتر رضایی نژاد مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان،قضاوتی دادستان کل استان،امینی معاون اداری مالی دادگستری،احمدی مدیر زندانهای استان یزد و برخی از مدیران ارشد پیشگامان برگزار گردید با حمایت مالی گروه تعاونی پیشگامان و به مناسبت نوزدهمین سالگرد تاسیس این مجموعه ۱۹ نفر از محکومان مالی جرایم غیر عمد از زندان رهایی یافتند.

حبیبی رئیس دادگستری استان یزد در این مراسم با قدردانی از نیت و اقدام خداپسندانه دکتر رضایی نژاد که بانی این عمل خیر بوده اند و ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی بیان داشت: اثرات اجتماعی اینگونه اقدامات بسیار زیاد است و امیدواریم خیرین استان از این شیوه پیروی نموده و شاهد کاهش تعداد زندانیان مالی جرایم غیر عمد باشیم.

سپس دکتر محمدرضا رضایی نژاد مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان در سخنانی با گرامیداشت ایام محرم به اهمیت سرمایه های خرد مردم اشاره کرد و افزود:به لطف خدا و با دعای خیر مردم و با ارزش افزوده ای که فراتر از تعهدات پیشگامان به سهامداران ایجاد شده است فعالیتهای اجتماعی متفاوتی برای مردم شریف استان یزد انجام داده ایم که این اقدام نیز در همین راستا بوده است.

مدیر عامل ستاد دیه استان یزد نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد این ستاد در راستای آزادی زندانیان مالی بیان داشت: مجموع بدهی ۱۹ نفر از زندانیانی که امروز توسط ستاد دیه و با حمایت مالی گروه تعاونی پیشگامان آزاد می شوند بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال بوده است  که حدود ۱۰ میلیارد ریال آن توسط ستاد دیه از شاکیان رضایت گرفته شده و امروز با پرداخت هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال توسط گروه تعاونی پیشگامان این اقدام انسانی و خداپسندانه صورت می گیرد.

در پایان نیز با اهدای یک جلد قرآن کریم و هدایایی از طرف ستاد دیه و گروه پیشگامان ۱۹ نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد نامه آزادی دریافت نمودند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..