شهردار جدید بافق معرفی شد

no-thumbs

در مراسمی با حضور مسئولان بافق و با قرائت حکم استاندار یزد، شهردار جدید بافق معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار بافق با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، به مفاخر و مشاهیر شهرستان بافق اشاره کرد و اظهار داشت: داشتن این مفاخر نشان از پایندی مردم به معنویت و اعتقادات دینی و مذهبی است.

سید رضا خادمی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به تمرکززدایی دارد، افزود: در همین راستا اختیارات بسیاری به استان‌ها و شهرها داده شده تا خود توسعه و آبادانی شهر را مدیریت کنند.

وی شهرداری را از نهادهای مردمی خواند و از کلیه نهادها، ادارات و ارگان‌های شهر خواست تا با توجه به اهمیت کار شهرداری و انتفاع همه دستگاه‌ها از اقدامات شهرداری، حداکثر همکاری و مساعدت را با این نهاد به عمل آورند.

این مسئول با بیان اینکه در آینده، بسیاری از اختیارات سایر دستگاه‌های اجرایی به شهرداری‌ها واگذار می‌شود، یادآور شد: وزارت نیرو، راه و شهرسازی و محیط زیست از جمله نهادهایی هستند که بخشی از وظایف آنها به شهرداری‌ها واگذار می‌شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد با اشاره به اینکه مدیریت شهری باید بر عهده فردی توانمند باشد، تصریح کرد: تهیه هشت سند آسیب‌شناسی در حوزه پسماند، فضای سبز، آتش‌نشانی و حمل و نقل از اقداماتی است که جایگاه شهرداری‌ها را تقویت و مدیریت شهری را توانمند‌تر می‌سازد.

خادمی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد و از شهردار جدید خواست تا اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره را از اولویت‌های برنامه کاری خود قرار دهد.

امام جمعه بافق نیز در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری امام حسین (ع) و یاران باوفا و اهل بیت‌ ایشان، از زحمات شهردار سابق بافق قدردانی و اظهار امیدواری کرد: شهردار جدید نیز بتواند در توسعه شهر بافق موفق عمل کند.

حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی به سختی‌ها و مشقات کار در شهرداری از جمله ایجاد فضاهای سبز به رغم کمبود آب اشاره کرد و بیان داشت: باید همه تلاش کنیم تا شهر بافق هم از فضای سبز مناسب و هم از معابر زیبا برخوردار باشد.

در این مراسم از تلاش‌های رحمت‌الله عفتی تجلیل و سید علی نوروززاده به عنوان شهردار بافق معرفی شد.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..