بافق نیازمند ایجاد جذابیت‌های بصری است

no-thumbs

فرماندار بافق با تاکید بر اینکه شهر بافق نیازمند ایجاد جذابیت‌های بصری است، خواستار زیباسازی فضای شهر به ویژه اطراف امامزاده عبدالله (ع) شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) سید مهدی طلایی‌مقدم، در مراسم تودیع و معارفه شهردار بافق ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، جلب رضایت مردم در شهرداری را یک اولویت دانست که همواره باید مدنظر قرار گیرد.

وی، تعامل دو سویه شهرداری با شورای شهر همچنین فرمانداری و استانداری را خواستار شد و افزود: در برنامه پنجم و ششم توسعه، اعتبارات قابل توجهی برای شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است.

فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری، بر لزوم توجه مسئولان استان یزد و شهرستان بافق به مقوله گردشگری و صنایع دستی شهرستان بافق تاکید کرد و بیان داشت: اگر شهرداری در بحث سرمایه‌گذاری شهرک‌های مسکونی گردشگری وارد عمل شود، هم درآمدزایی برای آن صورت گرفته و هم مشکل اسکان گردشگران و مهاجران در این شهرستان برطرف خواهد شد.

طلایی‌مقدم در بخش دیگری از سخنان خود، امامزاده عبدالله (ع) را نگین شهر بافق خواند و تاکید کرد: همه فعالیت‌های شهر باید با محوریت این امامزاده انجام شود.

فرماندار بافق خواستار زیباسازی فضای درونی و محوطه بیرونی این امامزاده شد و افزود: ساخت المان و نصب آن در مکان‌های مناسب جذابیت بیشتری در فضای اطراف آستان امامزاده عبدالله (ع) ایجاد می‌کند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه شهر بافق نیازمند ایجاد جذابیت‌های بصری است، خاطر نشان کرد: امیدواریم زیباسازی فضای شهر به ویژه اطراف امامزاده عبدالله (ع) در اولویت‌های کاری شهرداری بافق قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق نیز در این مراسم اظهار داشت: شهرداران باید وفاق، همدلی و همفکری بین همکاران و نیز خرد جمعی و تکریم ارباب رجوع را مدنظر داشته باشند.

وی ضمن قدردانی از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ـ بافق به خاطر پرداخت دو درصد عوارض تاکید کرد: سایر معادن که در حوزه شهر بافق فعالیت دارند نیز باید حق و حقوق شهرداری را پرداخت کنند تا شهرداری قادر باشد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را که برخی از آنها به دلیل فقیر مالی حاکم بر شهرداری بافق در سال‌های ۸۲ تا ۸۶ معوق مانده است، اجرایی کند.

شهردار جدید بافق پس از معارفه، در سخنانی به بیان مهم‌ترین برنامه‌های خود پرداخت و اظهار داشت: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای تعامل سازنده با همه دستگاه‌های اجرایی و شهروندان، توجه جدی به مسائل عمرانی،ساختمانی، ترافیکی و مالی و بررسی ظرفیت‌های گوناگون برای دستیابی به درآمدهای جدید به طور قطع از اولویت‌های شهرداری بافق خواهد بود.

سید علی نوروززاده همچنین بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری، توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر بافق، توجه ویژه به مبلمان شهری، گسترش فضای سبز و پارک‌ها، ایجاد اماکن تفریحی، فرهنگی و گردشگری به منظور حرکت به سوی ساختن شهری آباد، زیبا و پویا نیز از مهم‌ترین اولویت‌های کاری من و همکارانم در شهرداری بافق خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری و مشارکت مردم و تعامل دستگاه‌های مختلف در شهرستان بافق به ویژه فرمانداری این شهرستان، بتوانیم در تحقق این برنامه‌ها موفق عمل کنیم.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..