تمدیدمهلت تخفیف در پرداخت عوارض خدمات در یزد

no-thumbs

اعضای شورای اسلامی شهر یزد در آخرین جلسه شورا با تمدید مهلت اعطای تخفیف پرداخت عوارض بهای خدمات مودیان یزدی تا پایان آذرماه موافقت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از همشهری، شهرداری در لایحه‌ای از شورای شهر خواست با تمدید مهلت اعطای تخفیف به مودیان یزدی برای پرداخت عوارض بهای خدمات موافقت کند.
بر اساس مصوبه گذشته شورای شهر یزد، پرداخت بدهی عوارض بهای خدمات پسماند خانگی در نیمه نخست سال مشمول ۲۰ درصد تخفیف برای واحدهای مسکونی ویلایی و ۵۰ درصد تخفیف برای ساکنان واحدهای آپارتمانی است.
شهرداری با توجه به ابلاغ تعرفه عوارض بهای خدمات امسال از اعضای شورای شهر خواست تا مهلت اعطای تخفیف پرداخت عوارض بهای خدمات تا پایان آذرماه امسال تمدید شود. اعضای شورای شهر با بررسی این لایحه و همچنین توضیحات رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر آن را به تصویب رساندند.
آنها همچنین در این جلسه شورای شهر، نمایندگان شورا را برای حضور در کمیسیون نظارت و پیگیری معرفی کردند. به این ترتیب «مرتضی شایق»، «امیرحسین رادمنش»، «وحیدرضا خباززاده یزدی»، «سیده حمیده وزیری» و « ملیحه امینی اصیل» به عضویت این کمیسیون درآمدند. بررسی نحوه تغییر کاربری و تفکیک اراضی از دیگر اقدامات اعضای شورای شهر در آخرین جلسه بود به طوری که شهرداری موظف شد در صورت مراجعه مالکان، بدهی ناشی از هزینه‌های قانونی تغییر کاربری و تعریض اراضی را بر اساس نرخ سال محاسبه کرده و از آنها دریافت کند.
شهردار یزد هم در این جلسه شورا گزارشی از سفر به مجارستان و بازدید از کارخانه کمپوست یکی از شهرهای این کشور ارائه کرد.
«محمدرضا عظیمی‌زاده» برگزاری جلسه با انجمن دوستی ایران و مجارستان را از مهم‌ترین دستاوردهای این سفر دانست و افزود: در این سفر سعی شد از تجربیات کارشناسان و مسئولان کارخانه کمپوست در کشور مجارستان برای راه‌اندازی کارخانه کمپوست شهر یزد استفاده شود.

بخش نظردهی بسته شده است..