راهپیمایی ۱۳ آبان در ۶۰ نقطه استان یزد

no-thumbs

رئیس ستاد بزرگداشت 13 آبان در استان یزد حضور اقشار مختلف جامعه در برنامه‌های بزرگداشت 13 آبان در استان یزد را ضروری دانست و از برگزاری 60 برنامه در استان یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) حجةالاسلام و‌المسلمین محمد فخرالدینی با بیان اینکه ۱۳ آبان به عنوان یکی از مهم‌ترین روزهای تقویم در نظام جمهوری اسلامی ایران ثبت شده، اظهار داشت: این روز نشانه پویایی، نشاط و قدرت ملت ایران است.

رئیس ستاد ۱۳ آبان در استان یزد گفت: تبعید حضرت امام خمینی(ره)، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ توسط جمعی از دانشجوین پیرو خط امام را از جمله دلایل اهمیت بزرگداشت ۱۳ آبان عنوان کرد.

فخرالدینی افزود: ۱۳ آبان با فعالیت مثال‌زدنی جوانان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام، از ابتدای فعالیت‌های انقلابی آغاز و تا تثبیت کامل انقلاب اسلامی ایران ادامه داشت.

وی با اشاره به اهمیت تبیین اهداف ۱۳ آبان در عصر امروز تصریح کرد: ۱۳ آبان به عنوان دیپلماسی فعال در مبارزه با استکبار، فراتر از یک واقعه سیاسی محسوب می‌شود و تازمانی که ملت ایران با ولایت‌مداری در برابر استکبار ایستادگی کنند، پیروز و فاتح میدان هستند.

رئیس ستاد ۱۳ آبان در استان یزد خاطرنشان کرد: مردم استان یزد با تبعیت از ولایت فقیه، به حکم قرآن، اسلام و در راستای وظایف تعیین شده در مکتب تشیع، هیچ وقت در برابر استکبار جهانی به ویژه آمریکا کوتاه نمی‌آیند.

وی با اشاره به اهمیت بیانات مقام معظم رهبری در مورد ضرورت توجه ویژه به توطئه نفوذ، ادامه داد: سازماندهی در راستای تدوین برنامه‌های منسجم فرهنگی و تبلیغی، ارتقای سطح آگاهی و شناخت اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل از خیانت‌های آمریکا با تأکید مقابله با توطئه نفوذ، ایجاد زمینه‌های بهره‌مندی از جریان‌های مختلف استان و برگزاری هر چه با شکوه‌تر ویژه برنامه ۱۳ آبان، از جمله اهداف شاخص راهپیمایی ستاد ۱۳ آبان در استان یزد است.

رئیس ستاد ۱۳ آبان در استان یزد با اشاره به تشکیل ۱۱ کمیته تخصصی در سطح استان به منظور تدوین برنامه‌های متنوع و مختلف گفت: در ۶۰ نقطه از استان یزد، ویژه برنامه ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

فخرالدینی توجه ویژه به بحث نفوذ، اثبات جنایات و استکبار آمریکا، استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی، استفاده از ظرفیت‌های هنری استان و استفاده حداکثری از اقشار اثرگذار در استان یزد را از جمله رویکرد‌های محوری ستاد ۱۳ آبان در یزد عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور اقشار مختلف جامعه در مناسبت‌های ملی و مذهبی اظهار داشت: با توجه به اهمیت همبستگی تمام اقشار مختلف جامعه در برابر استکبار جهانی، حضور در برنامه‌های بزرگداشت ۱۳ آبان به هیچ عنوان فقط مربوط به دانش‌آموزان و دانشجویان نیست.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..