مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خبر داد:

تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)   علی غیاثی ندوشن با اشاره به اینکه فراخوان دومین دوره جشنواره روستاها و دوستدار کتاب در سطح روستاها و عشایر استان یزد برگزار می شود،اظهار داشت:مجموعه فعالیت های فرهنگی و ترویجی مرتبط با کتابخوانی که با مشارکت مردمی ،نهادها و سازمان های فعال در میان روستاها و عشایر اجراشده یا برای اجرا در سال آینده برنامه ریزی شده است می تواند نامزد شرکت در جشنواره باشد.

وی ادامه داد:برای شرکت در این جشنواره ضروری است مجموعه فعالیتها ،برنامه ها،مدارک و مستندات با امضای دهیار،رییس شورای اسلامی و مسئول کتابخانه به همراه فرم های تکمیل شده به دبیرخانه این جشنواره که دراداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مستقر است ارسال تا بعد به دبیرخانه مرکزی ارسال شود.

وی شاخص های انتخاب را؛متناسب با نیازهای محلی ،آیین های بومی و ارزش دینی و ملی عنوان کردو گفت:مشارکت مردمی،تاثیرات پایداری درارتقاءسطح فرهنگ کتابخوانی،قابلیت الگو برداری  و تازگی درکیفیت محتوا و اجرا از دیگر شاخص های مهم انتخاب است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد:متقاضیان شرکت می بایست مدارک لازم را تا پایان وقت اداری ۲۰آبان ماه سالجاری از طریق پست به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال نمایند.

غیاثی ندوشن در پایان اظهار داشت:سال گذشته در اولین دوره برگزاری این جشنواره روستای ابراهیم آباد رستاق، جزء۱۰روستای برگزیده دوستدارکتاب کشور انتخاب شد.

 

 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..