فروریختن دیوار در محل عزاداری دراردکان

no-thumbs

ریزش بخشی از یک خانه در بافت تاریخی روستای ترک آباد بخش مرکزی اردکان که در مجاورت محل عزاداری مردم محل بود، تنها یک مصدوم برجای گذاشت که وضعیت جسمانی وی مساعد اعلام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) همزمان با ششمین شب از ماه محرم الحرام، عزاداران حسینی روستای ترک آباد شهرستان اردکان در تماس تلفنی با آتش‌نشانی اردکان، از ریزش دیوار یک باب خانه تاریخی در این روستا خبر دادند.

با حضور سریع آتش نشانان در محل حادثه، آوار ناشی از ریزش جابجا شد تا در صورت وجود مصدوم احتمالی زیر آوار کمک‌های اولیه صورت گیرد ولی خوشبختانه این حادثه به جز یک نفر مصدوم که در همان دقایق اولیه حادثه توسط اهالی روستا از زیر آوار نجات داده شده بود، مصدوم دیگری نداشت.

بنا به گفته‌ی شاهدین عینی این حادثه، دیوار یکی از خانه‌های تاریخی روستای ترک‌آباد در بخش مرکزی اردکان که در مجاورت حسینه این روستا نیز قرار داشت، فرو ریخت.

بر همین اساس، تنها مصدوم حادثه که دچار جراحات سطحی شده و به اورژانس اردکان منتقل شده بود، در حال حاضر از وضعیت جسمانی مساعدی برخوردار است.

گفتنی است، اعضای کمیته بحران شهرستان اردکان نیز بلافاصله بعد از وقوع حادثه بر سر صحنه حادثه حاضر شدند و علت این اتفاق هم‌اکنون در دست بررسی است.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..