کمک۲۵۰میلیونی خیران ابرکوهی

no-thumbs

حاصل برگزاری نخستین جشن گلریزان انجمن حمایت از زندانیان ابرکوه، بیش از 25 میلیون تومان کمک خیران به این انجمن بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  حضور خیران ابرکوه در نخستین جشن گلریزان انجمن حمایت از زندانیان ابرکوه پررنگ بود و شاهد جمع‌آوری بیش از ۲۵ میلیون تومان کمک برای حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند این شهرستان بودیم.

یکی از خیران در مورد هدف خود برای شرکت در این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: کسانی که به لطف خدا دارای تمکن مالی هستند، باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را نیز پذیرا باشند که اصلی‌ترین آنها کمک به نیازمندان است.

وی افزود: در این میان و به نظر من یکی از فعالیت‌هایی که نیازمند توجه ویژه به خصوص در ابرکوه است، توجه به حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمندی است که ناخواسته دچار مشکل شده‌اند.

این خیر ابرکوهی با تقدیر از کسانی که در مسیر هدایت خیران به این سمت گام بر می‌دارند، بیان کرد: خیران در بسیاری از کارها نقش دارند اما می‌توان با اولویت‌بندی فعالیت‌های خود به حیطه‌هایی مانند فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان که کمتر مورد توجه واقع شده است، توجه ویژه نشان داد.

به گزارش فارس، انجمن حمایت از زندانیان ابرکوه در دی‌ماه سال ۱۳۹۲ در این شهرستان شکل گرفته است و به طور متوسط هر سال ۱۲۰ خانواده در این شهرستان زیر پوشش این انجمن قرار گرفته‌اند.

این انجمن خدمات متنوعی مانند مستمری ماهانه، سبد غذایی، پرداخت برخی از هزینه‌های ضروری و خدمات مشاوره‌ای و … به خانواده‌های زندانیان نیازمند ارائه داده است.

با حضور دادستان جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب ابرکوه و شکل گرفتن کمیته‌های فرهنگی و اقتصادی که به طور عمده با حضور جوانان ابرکوهی انجام پذیرفته، روند فعالیت‌های این انجمن گسترش پیدا کرده است.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..