رقابت ۵۰ قصه‌گوی یزدی در جشنواره‌ی قصه‌گویی

no-thumbs

مرحله‌‌ی استانی هیجدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شرکت 50 قصه‌گوی یزدی در محل مجتمع فرهنگی هنری یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) شرکت‌کنندگان مرحله‌‌ی استانی هیجدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون در دو بخش مربیان قصه‌گوی کانون و قصه‌گویان آزاد، قصه‌های خود را روایت کردند.

این شرکت‌کنندگان برگزیدگان جشن‌های قصه‌گویی مراکز فرهنگی هنری استان در پایان شهریورماه امسال بودند که از این میان، ۲۰ درصد از شرکت‌کنندگان برای داوری در مراحل بعدی این جشنواره به ستاد معرفی می‌شوند.

"محمدرضا آخوندی" معاون فرهنگی، "فرزانه فرازمند" کارشناس مسوول فرهنگی و "مهدی آرایی" کارشناس فرهنگی کانون استان یزد، داوران قصه‌های این جشنواره بودند.

گفتنی است، ارتقای کمی و کیفی فعالیت قصه‌گویی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور، تلاش در جهت ارتقای سطح دانش نظری مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ایجاد زمینه‌ی لازم برای تبادل تجربیات مفید و موثر میان قصه‌گویان و کارشناسان کانون از اهداف برگزاری جشنواره‌های قصه‌گویی در کانون است.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..