رییس دادگستری خاتم منصوب شد

no-thumbs

"محمد مهدی مدرس زاده" با حکمی از سوی آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضائیه، به عنوان رییس دادگستری شهرستان خاتم منصوب شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  در متن این حکم آمده است :"امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن ، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف موفق باشید."

"محمدرضا حبیبی" رییس دادگستری استان در مراسم تودیع "کمال برزگر رییس سابق دادگستری خاتم و معارفه‌ی "محمدمهدی مدرس زاده" به عنوان رییس جدید، اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم باید اولویت کاری دستگاه قضایی باشد و با همکاری سایر دستگاه‌ها امنیتی، انتظامی و اجرایی برای آن برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: پیشگیری از وقوع جرم موضوع مهمی است که قوه قضاییه در آن نقش اساسی را دارد اما موفقیت در تحقق اهداف پیشگیری نیازمند حضور و مشارکت سایر دستگاه ها و ادارات است.

این مقام قضایی، بر همدلی و همراهی مسئولین در خدمت به مردم در چارچوب قوانین و مقررات تأکید و بیان کرد: وظایف و اختیارات هر دستگاه مشخص است و با همدلی و همراهی می توان خدمات را به مردم تسریع کرد.

وی خاطرنشان کرد: مدارای با مردم همواره باید سرلوحه کاری ما باشد و به مصداق آیه شریفه اشداء عَلی الکُفار و رُحَماء بَینَهُم عمل شود.

حبیبی  ادامه داد: دستگاه قضایی باید نقطه امید و امنیت مردم برای تظلم خواهی و شاکله قاطع برخورد با متجاوزین به حقوق مردم باشد .

وی اذعان کرد: اگر در دستگاه قضایی به گونه ای عمل شد که مردم ستمدیده به چشم امید به دستگاه قضایی نگاه کنند و خلافکاران برای هر تخطی از قانون از ترس قاطعیت این سیستم از هر جرم و جنایتی سرباز زنند آن وقت می‌توان گفت که دستگاه قضایی موفق بوده است.

رییس کل دادگستری استان یزد با تسلیت محرم و ایام حزن و اندوه اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، اظهار کرد: امام حسین(ع) با بیان شفاف و صریح هدف خود از قیام، راه را بر تحریف و تشکیک در مورد قیام خود بست و از همان ابتدا با اعلام اراده اصلاح امت اسلام از تحریف های انجام شده، امر به معروف و نهی از منکر و تیعیت از ولایت و امامت به عنوان مهمترین اهداف خود اجازه تحریف را به معاندین نداد.

وی ظهور و بروز وهابیت خبیث، القاعده، طالبان و فرزند نامشروع و خونخوار تمام این گروه‌ها داعش را نتیجه تخطی از امامت و ولایت اعلام و اظهار کرد: عزت امروز نظام اسلامی نیز بر اساس همین تبعیت از ولایت فقیه در امتداد و استمرار ولایت ائمه اطهار در زمان غیبت است که اگر نبود این تبعیت از رهبری و ولایت فقیه ، همانا انقلاب ایران نیز نتیجه ای جز سایر انقلاب های دو قرن اخیر نداشت.

منبع: ایسنا
 

بخش نظردهی بسته شده است..