صفحه اینستاگرام رامبد جوان 1.4 میلیون دنبال کننده دارد:

انقلاب “رامبد جوان” از نوع خندوانه ای

شبکه خبری الجزیره" با انتشار گزارشی از جلب نظر افکار عمومی به سوی برنامه طنز "خندوانه" تحت عنوان "انقلاب رسانه ای رامبد جوان" بازیگر و برنامه ساز ایرانی یاد کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز الجزیره با اشاره به تم خندوانه می نویسد:"این برنjمه نه تنها شاد و پر از موسیقی و تشویق تماشاگران است بلکه رامبد جوان برای نخستین بار در طول دهه های گذشته توانسته واقعا دل مردم را شاد کند. او با صدای بلند در برنامه می خندد و از این کار ابایی ندارد. برای مثال، او به تماشاگران می گوید سه نفس عمیق بکشید و در بازدم سوم دستور ۲۵ ثانیه خنده و قهقهه را می دهد. این برنامه توانسته در جامعه ایران که نیاز زیادی به شادی دارد مخاطبان قابل توجهی را به سوی خود جلب کند". 

 


الجزیره در ادامه اشاره می کند که عنوان خندوانه ترکیبی از خنده و هندوانه با آرم و نشانی از یک قطعه هندوانه خندان است. این شبکه خبری اشاره می کند که رامبد جوان اظهار کرده که سری نخست این برنامه تلویزیونی توانسته ۲۵ میلیون مخاطب را جذب کند اما او باور دارد که میزان واقعی مخاطبان بیش از اینها بوده اند. الجزیره اشاره می کند که تنها صفحه اینستاگرام رامبد جوان ۱.۴ میلیون دنبال کننده دارد. 


رامبد جوان در مصاحبه با الجزیره از طریق اسکایپ داشته  است می گوید:"من احساس کردم که خودم و جامعه به خنده و شادی نیاز داریم. ما گذشته ملتهبی را در طول سه دهه گذشته پشت سر گذرانده ایم و بحران های مختلفی داشته ایم از جنگ هشت ساله ایران وعراق گرفته تا مشکلات اقتصادی و تحریم ها و مسائل و معضلات اجتماعی. تمام اینها باعث شده اند تا مردم ما افسرده شوند". 


رامبد جوان در ادامه اشاره کرده که او در سال ۲۰۰۷ میلادی پیشنهاد ساخت این برنامه را به صدا و سیما ارائه کرد اما مسئولان وقت گفتند که بدلیل نبود بودجه کافی امکان پذیرش این پیشنهاد وجود ندارد. او اشاره کرده که برای تهیه این برنامه با تیمی ۱۰۰ نفره مقالات و بررسی های متعددی از سرتاسر دنیا درباره خنده و نوع خنداندن مردم ترجمه شده بودند.

بخش نظردهی بسته شده است..