در یزد مطرح شد؛انتقاد تند عضو ارشد جبهه پایداری از عملکرد دولت:

لاریجانی با دولتی‌ها ائتلاف کرده است/دولت بعد از دوسال هیچ کاری انجام نداده/دولت روحانی حرف های عوام فریبانه می زند!

یک عضو ارشد جبهه پایداری که در طول ماههای گذشته مبدل به یکی سخنرانان اصلی اصولگرایان در یزد شده است،دوباره به انتقاد تند به عملکرد حسن روحانی پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز قاسم روانبخش گفته است:علی لاریجانی رئیس مجلس با دولتی‌ها ائتلاف کرده است و به احتمال زیاد در انتخابات نیز با تیم دولت است.

به گزارش برخی از سایت های اصولگرای یزد،وی با اشاره به تصویب طرح اقدام متقابل دولت در اجرای برجام در مجلس گفت: موضوع از بحث برجام فراتر رفته است زیرا اکنون پای دو قوه به میان آمده و من معتقدم مقام معظم رهبری نیز در حال برنامه ریزی برای مسائلی خیلی فراتر از برجام هستند.


دبیر سیاسی هفته نامه پرتوسخن اظهار کرد: قوه مجریه بعد از گذشت دو سال از شروع فعالیتش هیچ کاری انجام نداده و تمام وقتش را برای به ثمر نشستن مذاکرات گذاشته است و عقیده دارد اگر مذاکرات به نتیجه نرسد نمی شود کار کرد.


وی افزود: تقریبا ۴ سال قبل احمدی نژاد وزیرانش نزد مقام معظم رهبری رفتند و گفتند: « دیگر نمی شود کاری کرد، تحریم‌ها فشار آورده و ما در شرایط شعب ابی طالب هستیم». مقام معظم رهبری در پاسخ فرمودند: «بروید کاری کنید که ما در شرایط بدر و خیبر باشیم نه در شرایط شعب ابی طالب».


حجت الاسلام روانبخش گفت: بعد از سخنان مقام معظم رهبری همه آسوده شدند و دیدند که می شود کار کرد.

عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: این دولت دولتی است که از روز اول گفته ما در شرایط شعب ابی طالب هستیم و نمی شود کار کرد و فقط باید مذاکره کرد و هر اندازه که مقام معظم رهبری می فرمایند: کلید حل مشکلات در ژنو، لوزان و … نیست و باید اقتصاد مقاومتی داشته باشیم، گوش برخی بدهکار نیست و فقط می گویند کلید، در وین و … است.


حجت الاسلام روانبخش اذعان کرد: اخیرا حرف هایی می زنند که عوام فریبانه است مثلا اینکه « ما هر روز که این قرار داد را معطل نماییم روزی صد میلیون دلار ضرر می کنیم» و دیگری گفته است « صد میلیون یورو ضرر می کنیم». و یا صادق زیبا کلام گفته است «روزانه سه میلیارد دلار ضرر می کنیم» و در جامعه هم برای به ثمر نشستن حرف های بی پایه و اساس شان فضاسازی می کنند.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتوسخن تاکید کرد: علی لاریجانی رئیس مجلس با دولتی‌ها ائتلاف کرده است و به احتمال زیاد در انتخابات نیز با تیم دولت است و حتی شنیده شده است صالحی نیز به دعوت لاریجانی عضو تیم مذاکره کننده شده است.


وی افزود: از یک منبع موثق شنیده شده است ابوترابی نایب رئیس مجلس میز به میز به سراغ نمایندگان مجلس می رفته و ادعا می کرده «مثل آفتاب برای من روشن است که نظر مقام معظم رهبری این است که برجام تصویب شود».

بخش نظردهی بسته شده است..