اجراطرح اطعام و اکرام حسینی در استان یزد

no-thumbs

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: همزمان با ماه محرم الحرام طرح اطعام و اکرام حسینی در استان یزد اجرا می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز "رضا زارع زاده" با بیان این خبر اظهار داشت : این طرح با هدف کمک به نیازمندان استان و مددجویان کمیته امداد در دو بخش اکرام ایتام و اکرام خانواده(محسنین) اجرایی می شود.

وی افزود: در طرح اکرام ایتام حامیان می توانند با پرداخت ماهیانه ۳۰۰ هزار ریال کمیته امداد را در حمایت از ایتام تحت پوشش یاری نمایند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تصریح کرد : طرح محسنین نیز مرتبط با خانواده های نیازمندی است که در همه ابعاد زندگی دچار مشکلات عدیده ای گردیده اند که رویکرد اصلی آن توجه به حفظ شأن و بنیان خانواده با گشودن چتر حمایتی جامعه است.

رضا زارع زاده خاطرنشان ساخت : آن دسته از خانواده های نیازمندی که سرپرست خانواده دارای بیماری صعب العلاج، از کارافتاده ،زندانی و یا فاقد سرپرست هستند مشمول این طرح هستند.

وی افزود: در ماه محرم طرح اکرام ایتام و محسنین با حضور پرشورتر عاشقان ابا عبدا… الحسین(ع) اجرایی می شود.

به گفته زارع زاده تصریح کرد : در طرح اطعام حسینی مردم نیکوکار استان می توانند نذورات خود را برای رساندن به نیازمندان به دفاتر کمیته امداد تحویل نمایند.

بخش نظردهی بسته شده است..